اخبار

سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری فیسبوک برای ساخت شبکه اجتماعی ویدئویی

چندی است که فیسبوک ، غول شبکه های اجتماعی در مینه های ویدئویی فعالیت خود را بیشتر کرده است. همانطور که مطلع هستید این شبکه اجتماعی بزرگ سیستم Video خود را با Watch تغییر داد تا زمینه ای برای ساخت یک ماژول ویدئویی بزرگ را فراهم کند. حال گزارشی فاش کرده که این شرکت به دنبال سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری برای تاسیس یک شبکه اجتماعی بزرگ ویدئو و استریم آنلاین است.
البته هدف اصلی فیسبوک رقابت با برنامه های همچون نتفلیکس است. در این بین، سرمایه‌گذاری سنگین فیسبوک نشان‌دهنده‌ی جدیت این شرکت برای تولید محتوای ویدیویی هم‌تراز با رقبا است. گفته می‌شود که سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری فیسبوک برای تولید محتوا تا پایان سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.
حال سخن از ۲ میلیارد دلار سرمایه در میان است. این ۲ میلیارد دلار هزینه هنگفت بیشتر صرف یک تحقیق و توسعه بسیار بزرگ و تولید زیر ساخت قوی خواهد شد که شاید تا سال ها به عنوان یک برند بزرگ از آن استفاده شود. این وب‌سایت تاکنون در تلاش بود تا با فراهم‌ کردن یک وب‌سایت میزبان جایگزین برای اشخاصی که دنبال‌کنندگان بی‌شماری دارند، ستاره‌های یوتیوب را برای تولید محتوای ویدیویی اختصاصی ترغیب کند؛ اما به‌ نظر می‌رسد که اکنون مارک زاکربرگ، مدیرعامل و مؤسس این شرکت قصد دارد مبلغ سنگینی صرف تولید محتوای اختصاصی کند. در هر صورت زمان مشخص خواهد کرد که فیسبوک چه عملکردی در این زمینه خواهد داشت.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا