اخبار

سرویس جدید و جالب از ایرانسل


ایرانسل سرویسی جدید را برای کاربرانش ایجاد کرده که جالب است، با این سرویس می توانید در هنگام مکالمه صدای خود را تغییر داده و با صدای دیگری با مخاطبتان صحبت نماییدتاکنون اپلیکیشن های مختلفی برای تغییر صدای فرد در هنگام مکالمه برای گوشی های موبایل عرضه شده است. ایرانسل نیز به تازگی سرویسی را راه اندازی کرده است که به وسیله ی آن می توانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید. این قابلیت می تواند برای سرگرمی و شوخی با دوستان مفید واقع گردد.
برای نحوه دسترسی به این سرویس کافی است در هنگام شماره گیری تلفن فرد مورد نظر عدد ۷۲۷۲ را پیش از شماره ی تلفن وارد نمایید.
بدین شکل که اگر به عنوان مثال قصد تماس با شماره ی ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ را دارید می بایست عمل شماره گیری را به صورت ۷۲۷۲۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ انجام دهید.
به یاد داشته باشید نباید عدد ۰ ابتدای شماره را وارد کنید. در حال حاضر ایرانسل فقط صدای عروسکی را در این سرویس اعمال کرده است ولی به مرور صداهای مختلف نیز به آن افزوده خواهد شد.
مشترکین ایرانسل می توانند از این روش برای تماس با مشترکین سایر اپراتورها مانند همراه اول، رایتل و … و حتی شبکه تلفن خانگی نیز استفاده کنند.
منبع : f-news
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا