اخبار تکنولوژی

سرویس جدید پیشواز تصویری ایرانسل رونمایی شد

ایرانسل با توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، سرویس جدیدی به نام «پیشواز تصویری» (Video RBT) را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. سرویس پیشواز تصویری به کاربران علاقه‌مند به «آهنگ پیشواز» اجازه می‌دهد تا محتوای ویدیویی دلخواه خود را آپلود کنند و هنگام تماس دیگران با آنها، به جای صدای بوق یا آهنگ پیشواز، این ویدیو برای تماس‌گیرنده به نمایش درآید. با این حال، ایرانسل هنوز جزئیات دقیق این سرویس و ساز و کار آن را اعلام نکرده است، و همچنین هزینه استفاده از این خدمت نیز مشخص نشده است. انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود.

در همین راستا، ایرانسل اعلام کرد که پلتفرم آهنگ پیشواز این اپراتور در ۹ ماه نخست سال میلادی، ۴۵ درصد رشد درآمدی را تجربه کرده است.

علاوه بر این، در نشست خبری ۱۸ سالگی ایرانسل، از محصول دیگری به نام «پیامک ویدیویی» نیز رونمایی شد. این سرویس امکان ارسال ویدیو، متن و لینک را به‌صورت همزمان در یک پیام فراهم می‌کند و تجربه‌ای غنی‌تر از پیام‌های معمولی SMS ارائه می‌دهد. به گفته ایرانسل، این سرویس می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا محتوای جذاب‌تری را به مخاطبان خود ارائه دهند.

سرویس جدید پیشواز تصویری ایرانسل رونمایی شد

«دستیار هوشمند پشتیبانی ایرانسل»، به‌عنوان یک مدل بزرگ فارسی زبان و هسته متفکر «چت‌بات» و «ویس‌بات»، در این مراسم رونمایی شد. این دستیار هوشمند، با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، به صورت خودکار و دقیق، به پرسش‌ها و نیازهای کاربران پاسخ می‌دهد و تعامل کاملاً دوطرفه دارد. همچنین این دستیار هوشمند، با تشخیص نیازهای مشترکان، راه‌حل‌های فوری ارائه می‌دهد و علاوه بر پاسخ‌گویی به پرسش‌های عمومی در حوزه‌های مختلف، به طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای مشترکان ایرانسل توسعه داده شده است.

«سرویس اعتباری ایرانسل» نیز این امکان را برای مشترکان فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات ایرانسلی و غیرایرانسلی را به صورت اعتباری و اقساط، بدون بهره و ضامن خریداری کنند. میزان اعتبار تخصیص یافته، به رفتار ایرانسلی و رتبه اعتباری بانکی مشترک بستگی دارد. در فاز نخست، این امکان وجود دارد که از این اعتبار، برای خرید اقساط سرویس فیبرنوری در ۱۲ قسط استفاده شود و در فازهای بعد، امکان خرید بسته، شارژ، آهنگ پیشواز، اشتراک لنز و خرید از فروشگاه‌های منتخب نیز، فراهم می‌شود.

«پلتفرم یکپارچه نمایش خانگی ایرانسل‌من»، راهکار دیگری بود که در این مراسم رونمایی شد. سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من که در دسته اپلیکیشن‌های برتر ایران از نظر تعداد کاربر قرار دارد، با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری، ظرفیت خود را در اختیار شبکه نمایش خانگی قرار داده است. کاربران این سوپر اپلیکیشن، می‌توانند محتوای بهترین پلتفرم‌های نمایش خانگی را به صورت یک‌جا، در ایرانسل‌من مشاهده کنند و به فیلم‌ها و سریال‌های محبوب خود، به راحتی دسترسی پیدا کنند.

ایرانسل در این رویداد، با رونمایی از دو مودم جدید، سرویس ۵G FWA خود را معرفی کرد. اینترنت ثابت بی‌سیم در بستر شبکه ۵G، راه‌حلی است که سرعتی قابل مقایسه با سرویس فیبرنوری را بدون نیاز به کابل‌کشی‌های گسترده، ارائه می‌دهد. سرویس نسل پنج ثابت، به طور ویژه، برای مناطقی کاربرد دارد که در حال حاضر تحت پوشش شبکه نسل پنج هستند؛ اما با محدودیت اتصال از طریق گوشی تلفن‌همراه مواجه‌اند. با استفاده از این سرویس، مشترکان ایرانسل می‌توانند با تهیه مودم‌های ۵G، از مزایای اینترنت ثابت، با تجربه سرعت شبکه نسل پنج بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا