اخبار تکنولوژی

سری آنر مجیک ۷ در نزدیکی رونمایی هستند

آنر تصمیم دارد بزودی سری پرچمدار خود را با نام سری آنر مجیک ۷ رونمایی کند. گوشی‌هایی توانمندتر با ظرفیت باتری بیشتر که در نوع خود باید آنها را کم نظیر دانست.

آنر پیشتر بود که گوشی‌های تاشو آنر مجیک V3 را در چین رونمایی کرده است. این شرکت آنر مجیک ۶ را در ژانویه امسال عرضه نمود و با این وجود، سری آنر مجیک ۷ به تازگی وارد شایعات شده است. شایعه شده که این سری با یک “دوربین میلیارد پیکسلی” عرضه می‌شود. این خبر از منبع اطلاعاتی در ویبو منتشر شد.

افشاگر همچنین اضافه کرد که این سری به فناوری دیافراگم متغیر و معماری تصویربرداری خود توسعه یافته شرکت آنر مجهز خواهد شد. از نظر عمر باتری، انتظار داریم که به یک باتری با ظرفیت بالا در حدود ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت مجهز شود.

برای دریافت ایده‌ای از توسعه، می‌توان به سیستم دوربین نسل قبل اشاره کرد که عملکرد تصویربرداری نسبتا خوبی را نیز ارائه می‌داد. Magic 6 Pro همچنین دیافراگم متغیر f/1.4-2.0 را برای دوربین اصلی ارائه می‌دهد. مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو هر دو دارای سنسورهای اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۳ اینچی هستند. گفته می‌شود سنسور OmniVision به کار رفته در دوربین اصلی دارای بالاترین محدوده دینامیکی در صنعت است که به آن کمک می‌کند تا با محیط‌های عکاسی با شرایط روشنایی و کنتراست نامطلوب سازگار شود.

سری آنر مجیک ۷ در نزدیکی

این سنسور از عکاسی HDR فوق پویا پشتیبانی می‌کند که می‌تواند محدوده دینامیکی را تا ۸۰۰درصد افزایش دهد. با این حال، تله فوتو بین این دو متفاوت است. در حالی که هر دو نسخه معمولی و پرو دارای تله فوتو ۲.۵ برابری هستند، گوشی دارای یک ماژول پریسکوپ است و همچنین دارای سنسور ۱۸۰ مگاپیکسلی با وضوح بالا در مقایسه با مدل ۳۲ مگاپیکسلی یکی از گزینه‌های استاندارد است.

قابل ذکر بوده که سنسور تله فوتو ۱/۱.۴۹ اینچی مدل پرو از ۱۶-in-1 pixel binning برای شبیه سازی پیکسل‌های بزرگ ۲.۲۴ میکرومتر پشتیبانی می‌کند. ماژول پریسکوپ دارای دیافراگم f/2.6 است. با همه اینها، مجیک ۶ پرو تا ۱۰۰ برابر زوم دیجیتال ارائه می‌دهد. در مقابل، Magic 6 زوم دیجیتال ۵۰ برابری دارد.

هر دو گوشی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض با میدان دید ۱۲۲ درجه دارند. برای کسب جزئیات پیشتر پیرامون مدل نسل جدید باید منتظر اخبار موثق و کامل باقی ماند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا