اخبار تکنولوژی

سری جدید لپ‌تاپ‌های LG Gram سال ۲۰۲۳ با تجربه کاربری قدرتمند و طراحی سبک و زیبا

افزایش تنوع لپ‌تاپ‌های سبک وزن LG Gram با استفاده از مدل‌های جدید صفحه نمایش‌های OLED برای رفع نیازهای مختلف کاربران امروزی.

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه CES 2023 سری جدید لپ­تاپ­های LG Gram را معرفی می‌کند که با افزوده شدن لپ‌تاپ‌های جدید Gram Ultraslim  و Gram Style به مجموعه تنوع بیشتری یافته است. LG Gram به فراهم کردن توأمان قابلیت حمل آسان، پردازشگر قدرتمند و مشخصات فنی عالی در قالب یک محصول شیک و زیبا برای ارائه یک تجربه کاربری منحصر به فرد و امکان استفاده در هر مکان دلخواه ادامه می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های Gram Ultraslim ال‌جی

برجسته‌ترین محصول به نمایش درآمده در قسمت لپ‌تاپ‌های ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 لپ‌تاپ بسیار باریک Ultraslim جدید LG Gram (مدل ۱۵Z90RT) که نازک‌ترین مدل Gram تا کنون است. لپ‌تاپ Ultraslim با وزن ۹۹۸ گرم بسیار سبک بوده و در حالت بسته، ضخامتی معادل ۹۹/۱۰ میلی‌متر دارد که تقریباً برابر ضخامت یک گوشی هوشمند و یا تبلت است و برای کاربرانی که در جستجوی قابلیت‌ حمل بسیار آسان هستند گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. مدل ۱۵Z90RT علاوه بر این که شیک‌ترین و زیباترین لپ‌تاپ در مجموعه محصولات ۲۰۲۳ است، با دارا بودن صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی OLED با پوشش ضد تابش و کم انعکاس (AGLR) و تراشه پردازشگر Raptor Lake نسل سیزدهم اینتل با هسته‌های کاربردی (P-Cores) کیفیت تصویر و قدرت پردازش بسیار خوبی نیز دارد. همچنین قابلیت حمل آسان این مدل با افزوده شدن یک آداپتور بسیار کوچک بهبود یافته است. ۱

لپ‌تاپ‌های LG Gram

لپ‌تاپ‌های Gram Style ال‌جی

لپ‌تاپ‌های LG gram Style، در ابعاد ۱۶ و ۱۴ اینچی (مدل‌های ۱۶Z90RS و ۱۴Z90RS) برای اشخاصی طراحی شده‌اند که علاقه دارند هر جایی که می‌روند استایل منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارند. هر دو مدل gram Style دارای طراحی شیشه‌ای ظریفی هستند که باعث می‌شود رنگ‌هایشان به زیبایی بدرخشند و با تغییر زاویه تابش نور حرکت و تغییر کنند. این میزان از دقت در طراحی در داخل لپ‌تاپ‌های جدید نیز به کار گرفته شده است. به عنوان مثال یک صفحه لمسی “پنهان” با نور پس‌زمینه‌ی ملایمی که با لمس کاربر ظاهر می‌شود.

 

علی‌رغم توجهی که به زیبایی لپ‌تاپ‌های LG gram Style شده است، این لپ‌تاپ‌ها بسیار فراتر از محصولی فقط زیبا هستند. هر یک از این مدل‌ها یک صفحه نمایش ۱۶:۱۰ OLED ضد تابش با نرخ تازه‌سازی تصویر بالا هستند و دارای پردازنده نسل ۱۳ Intel® Core™ و یک درایو (SSD) نسل ۴ NVMe™ می­باشند. مانند تمامی مدل‌های دیگر در مجموعه متنوع ۲۰۲۳ لپ‌تاپ‌های gram، مدل‌های ۱۶Z90RS و ۱۴Z90RS از اتصال‌های Thunderbolt 4 و HDMI پشتیبانی کرده و با استفاده از Dolby Atmos صدایی فراگیر و فوق­العاده ارائه می‌کند که قابلیتی جدید در لپ‌تاپ‌های ال‌جی gram امسال است.

 

در سری محصولات امسال علاوه بر مدل‌های Ultraslim  و Style، لپ‌تاپ‌های gram جدید ۱۷، ۱۶، ۱۵ و ۱۴ (مدل‌های ۱۷Z90R، ۱۶Z90R، ۱۵Z90R و ۱۴Z90R) نیز ارائه شده‌اند که در یکایک آن‌ها امضای برند ال‌جی که ترکیبی از عملکرد قدرتمند، وزن کم و طراحی شیک برای نیاز به فضای کمتر برای حمل است حفظ شده است. جدیدترین لپ­تاپ­های Gram 16 و ۱۷ اینچی مناسب برای سرگرمی و همچنین برای انجام کارهای جدی، به پردازنده نسل گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce™ RTX 3050 4GB، پردازنده نسل ۱۳ Intel® Core™ و Gen4 NVMe™ SSD مجهز شده‌اند. هر یک از مدل‌های جدید با وجود این که دارای یک باتری بزرگ هستند۲ که با هر یک بار شارژ۳ آن می‌توان بیش از ۲۰ ساعت فیلم پخش کرد، کمتر ۴۵/۱ کیلوگرم وزن دارند و همراه با همان نوع آداپتور کوچک ذکر شده برای لپ‌تاپ gram Ultraslim ارائه می‌شود.

لپ‌تاپ‌های LG Gram

تمامی مدل‌های جدید Gram LG کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارند که با استفاده از یک پنل IPS با پوشش ضد تابش فراهم می‌شود. و اکنون برای سال جدید قابلیت پشتیبانی از VRR۴ کاربران را قادر می‌سازد در gaming از گرافیکی یکپارچه و بدون بریدگی تصویر، همراه با صدای فراگیر Dolby Atmos که به زنده‌تر شدن فیلم‌، موسیقی و بازی­ها کمک می‌کند لذت ببرند.

LG gram 2-in-1 و +view نیز از مدل‌های به روزرسانی شده ۲۰۲۳ هستند. ۲ در ۱ (LG gram 2-in-1) جدید که در سایزهای ۱۶ و ۱۴ اینچی (مدل‌های ۱۶T90R و ۱۴T90R) ارائه می‌شود به کاربر اجازه می‌دهد بنا به نیاز و ترجیح خود از محصول در حالت لپ‌تاپ یا تبلت استفاده کند. جدیدترین لپ‌تاپ gram دارای طراحی قاب ۴ طرفه آلومینیومی فوق باریک، با دو اپلیکیشن از پیش نصب شده مخصوص یادداشت و نقاشی که به منظور استفاده با قلم نوری LG Stylus Pen (Wacom AES 2.0) بهینه‌سازی شده‌اند ارائه می‌شود. در حالی که مانیتور قابل حمل +view ال‌جی (مدل ۱۶MR70) به کاربران اجازه می‌دهد صفحه نمایش خود را دو برابر کرده و از انجام چندکار هم‌زمان در هر مکانی که هستند لذت ببرند. این محصول که جدیدترین راه‌کار صفحه نمایش قابل حمل ال‌جی است که برای سال جدید ارتقاء یافته، دو پورت USB Type-C™ دارد که امکان اتصال همزمان دو دستگاه را برای کاربر فراهم کرده و به او اجازه می‌دهد از مزایای دسترسی آسان تبادل برق دو طرفه بهره‌مند شود.

 

سئو یانگ جائه معاون ارشد مدیرعامل و رئیس واحد فناوری اطلاعات شرکت راه‌کارهای تجارت الکترونیک ال‌جی الکترونیکس:” سری لپ‌تاپ‌های LG gram با وجود از لپ‌تاپ‌های جدید gram Ultraslim و gram Style در سال ۲۰۲۳ تنوع بیشتری پیدا می‌کند. LG gram به عنوان برندی پیشگام در دهه اخیر در بازار لپ‌تاپ‌های فوق سبک به معرفی ویگی­های ظاهری جدید برای پاسخ به نیازها و سلیقه‌های مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ادامه خواهد داد.”

 

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله جدیدترین محصولات سری LG gram را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت. سری جدید LG gram از ماه آینده با آغاز از کشور کره به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.۵

 

مشخصات فنی:

 

  LG gram Ultraslim

(۱۵Z90RT)

LG gram Style

(۱۶Z90RS)

LG gram Style

(۱۴Z90RS)

LG gram 2-in-1

(۱۶T90R)

LG gram 2-in-1

(۱۴T90R)

ابعاد صفحه نمایش  اینچ۱۵.۶  اینچ۱۶  اینچ۱۴  اینچ۱۶  اینچ۱۴
LCD FHD

(۱,۹۲۰ x 1,080) OLED

WQXGA+ (3,200 x 2,000) OLED WQXGA+ (2,880 x 1,800) OLED WQXGA (2,560 x 1,600) صفحه نمایش لمسی IPS
Corning®

Gorilla Glass®

Victus®

WUXGA (1,920 x 1,200) صفحه نمایش لمسی IPS
, Corning®

Gorilla Glass®

Victus®

درخشندگی (Typ.) ۴۰۰nit ۴۰۰nit ۴۰۰nit ۳۵۰nit ۳۵۰nit
نرخ تازه‌سازی ۶۰Hz ۱۲۰Hz ۹۰Hz ۶۰Hz ۶۰Hz
وزن ۹۹۸g ۱,۲۳۰g ۹۹۹g ۱,۴۸۰g ۱,۲۵۰g
ابعاد ۳۵۶.۰ x 227.45 x 10.99

-۱۲.۵۵mm

۳۵۵.۱ x 241.3 x

۱۵.۹mm

۳۱۱.۶ x

۲۱۳.۹ x

۱۵.۹ mm

۳۵۶.۶ x

۲۴۸.۳ x

۱۶.۹۵mm

۳۱۴ x

۲۱۹.۵ x

۱۶.۷۵mm

باتری ۶۰Wh ۸۰Wh ۷۲Wh ۸۰Wh ۷۲Wh
CPU Intel 13th Gen Raptor Lake P(28W) Core
GPU Intel Iris Xe Graphics
حافظه موقت ۸GB / 16GB / 32GB LPDDR5
حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶GB / 512GB / 1TB (Gen4 NVMe™)
بلندگو ۲.0W x 2 ۳.0W x 2 ۲.0W x 2 ۲.0W x 2 ۲.0W x 2
عمر مفید استاندارد نظامی MIL-810H
I/O پورت ۲x Type C (TBT4, PD), 1x Type C (PD), H/P ۲x Thunderbolt 4, 1x USB 3.1, Micro SD, H/P ۲x Thunderbolt 4, 1x USB 3.2,

Micro SD, H/P

نرم افزار LG Smart Assistant

LG Glance by Mirametrix®

PCmover Professional,

OLED Care

LG Smart Assistant,

LG Glance by Mirametrix®,

PCmover Professional

LG Smart Assistant

LG Glance by Mirametrix®,

PCmover Professional,

Wacom notes,

Bamboo Paper

LG Pen Settings

Webcam FHD IR Camera
تجهیزات جانبی LG Stylus Pen (Wacom AES 2.0 & WGP)

USB-C to HDMI adapter

 

 

 

  LG gram 17

(۱۷Z90R)

LG gram 16

(۱۶Z90R)

LG gram 15

(۱۵Z90R)

LG gram 14

(۱۴Z90R)

ابعاد صفحه نمایش ۱۷-inch ۱۶-inch ۱۵.۶-inch ۱۴-inch
LCD WQXGA

(۲,۵۶۰ x 1,600) IPS

WQXGA

(۲,۵۶۰ x 1,600) IPS

FHD

(۱,۹۲۰ x 1,080) IPS

WUXGA

(۱,۹۲۰ x 1,200) IPS

درخشندگی (Typ.) ۳۵۰nit / 400nit (VRR)
نرخ تازه‌سازی ۳۱-۱۴۴Hz (VRR), 60Hz (normal) ۶۰Hz ۶۰Hz
وزن ۱,۳۵۰g (iGPU)

۱,۴۵۰g (dGPU)

۱,۱۹۹g (iGPU)

۱,۲۹۹g (dGPU)

۱,۱۴۰g ۹۹۹g
ابعاد ۳۷۸.۸ x 258.8

x 17.8mm

۳۵۵.۱ x 242.3

x 16.8mm

۳۵۶.۱ x 222.9 x 17.4mm ۳۱۲ x 213.9 x

۱۶.۸ mm

باتری ۸۰Wh (iGPU)

۹۰Wh (dGPU)

۸۰Wh (iGPU)

۹۰Wh (dGPU)

۸۰Wh ۷۲Wh
CPU Intel 13th Gen Raptor Lake P(28W) Core
GPU NVIDIA GeForce RTX 3050 4GB Laptop GPU
حافظه موقت ۸GB / 16GB / 32GB LPDDR5
حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶GB / 512GB / 1TB (Gen4 NVMe™)
بلندگو ۲.0W x 2 (iGPU), 3.0W x 2 (dGPU) ۲.0W x 2 (iGPU), 3.0W x 2 (dGPU) ۱.۵W x 2 ۱.۵W x 2
عمر مفید MIL-STD-810G
I/O پورت* ۲x Thunderbolt 4, 1x HDMI, 2x USB 3.1, Micro SD, H/P
نرم افزار LG Smart Assistant, LG Glance by Mirametrix®, PCmover Professional
Webcam دوربین Full HD مجهز به سنسور IR

 

# # #

۱ آداپتور Ultra-compact همراه با سری ۲۰۲۳ محصولات LG gram قابل خرید در بازارهای برگزیده ارائه می‌شود.

۲ مدل‌های ۱۷Z90R و ۱۶Z90R دارای باتری ۹۰Wh هستند.

۳ تأیید شده طی آزمایش انجام شده توسط ال‌جی ، درخشندگی صفحه زیر ۱۵۰ nits، تنظیمات وایرلس خاموش، محتوای نمایش داده شده از طریق Microsoft Movies & TV و با استفاده از هدفون.

۴ نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) در مدل‌های ۱۷Z90R و ۱۶Z90R فقط با گزینه GPU پشتیبانی می‌شود.

۵ تاریخ عرضه بسته به مدل و بازار ممکن است متفاوت باشد.

# # #

 

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی یک شریک مورد اعتماد است که محصولات و راهکارهای خلاقانه‌ای را برای صنایع گوناگون در سراسر جهان ارائه می‌دهد. ال‌جی با مجموعه‌ای از پیشنهادات منحصر به فرد، اعم از ساینیج‌های LED و OLED تا راهکارهای خورشیدی با کارایی بالا، نامی معتبر در میان مشتریان از سراسر جهان است. راهکارهای فناوری اطلاعات ال‌جی شامل مانیتور‌های تجاری، لپ‌تاپ‌ها، پروژکتورها، ابزارهای ابری، نمایشگرهای پزشکی و ربات‌های تجاری هستند که همگی به منظور افزایش حداکثری کارایی و خلق ارزشی قدرتمند برای مشتریان طراحی شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای تجاری ال‌جی به سایت www.LG.com/b2b مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا