اخبار

سنسور اثر انگشت نوکیا ۹ با نمایشگر آن ادغام شده است

نوکیا ۹ نام پرچم‌دار آینده برند نوکیا است که توسط کمپانی HMD Global تولید خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، سنسور اثر انگشت این محصول با نمایشگر آن ادغام خواهد شد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
امروز خبری را در موبایلستان مطالعه کردیم که بر اساس آن گفته می‌شد کمپانی HMD Global قصد دارد به زودی تلفن هوشمند جدیدی را با پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ معرفی و روانه بازار کند. در آن خبر اعلام شده بود که این محصول نوکیا دارای حالت کشویی برای بخش دروبین خواهد بود که pioneered نامیده می‌شود. حال دوباره Roland Quandt اطلاعاتی را در خصوص این پرچم‌دار منتشر کرده است.

مطالب مرتبط:

نوکیا 8 Sirocco
با وجود اینکه فعلا نام پرچم‌دار آینده نوکیا مشخص نشده، اما نوکیا ۹ نامی است که احتمال زیادی دارد تا HMD Global آن را پرچم‌دار خود بنامد. باید اعلام کنیم که این محصول در حال حاضر با نام A1 Plus در حال توسعه است و به صورت مخفف A1P نامیده می‌شود. نام گذاری کد این محصول تا حدودی شبیه به نوکیا ۸ Sirocco است که در MWC 2018 معرفی شد. زیرا آن محصول دارای نام کد A1N بود. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، نوکیا ۹ از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۴۵ برای انجام پردازش‌های خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که در این نسخه شاهد بروزرسانی‌های زیادی در زمینه دوربین و عکاسی باشیم. در واقع انتظار داریم که در این محصول تمام مشکلات قبلی در خصوص دوربین رفع شوند. فعلا اطلاعات دقیقی در این خصوص منتشر نشده، اما منابع داخلی خبر از این می‌دهند که HMD Global ریسک زیادی برای این موضوع کرده است.
نوکیا ۹ به احتمال زیاد دارای یک قابلیت منحصر به فرد خواهد بود. به نظر می‌رسد که HMD قصد دارد در این محصول سنسور اثر انگشت را با نمایشگر دستگاه ادغام کند. این طرح چند صباحی است که در خصوص کمپانی‌های مختلف تولید کننده تلفن هوشمند مطرح می‌شود و برخی از دستگاه‌ها را نیز انتظار داریم که دارای چنین قابلیتی باشند. با این اوصاف نوکیا ۹ هم یکی از این دستگاه‌ها خواهد بود. البته گفته می‌شود که این کمپانی در زمینه عملکرد این سنسور تاحدودی نگرانی داشت که این مشکل با استفاده از یک شیشه نازک در بالای پنل OLED برطرف شده است. این شیشه توسط ال‌جی ساخته می‌شود.
بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده،‌ HMD Global از ماه فوریه در حال توسعه پرچم‌دار جدید خود است و احتمالا در رویداد IFA 2018 شاهد معرفی آن خواهیم بود. اخبار حاکی از حضور اندروید P روی این تلفن هوشمند هستند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا