اخبار

سومین دوره «مرکز توسعه شغلی ایرانسل» آغاز شد

سومین دوره مرکز توسعه شغلی ایرانسل، دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سومین دوره «مرکز توسعه شغلی ایرانسل»، با شعار «در جریان مسیر حرفه‌ای» و با هدف تقویت ارتباط متقابل ایرانسل و جامعه آکادمیک و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از طریق شناسایی و پرورش نیروهای جوان و با استعداد برای ورود به بازار کسب‌وکار، آغاز به کار کرد.

این مرکز، پس از تجربه دو دوره جذب کارآموز در ایرانسل و با توجه به بازخوردهای خوب دریافتی در زمینه جذب و توسعه مسیر شغلی کارآموزان، دور سوم این برنامه را در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، با همکاری مدرسه اشتغال شریف اجرا کرده است.

در این دوره، بیش از ۲۳۰۰ نفر متقاضی اعلام آمادگی کردند که تعداد ۳۴۴ نفر از آنان، به مرحله دوم ارزیابی راه یافتند و در نهایت ۸۵ نفر از آنها توانستند پس از گذراندن ارزیابی تخصصی به دوره کارورزی وارد شوند.

افراد منتخب، در مرحله کارورزی، آموزش‌های فنی و رفتاری را زیر نظر منتورهای بخش‌های مختلف شرکت و مدرسان مهارت‌های رفتاری، پشت سر می‌گذارند و این فرصت را دارند تا برای یک بازه زمانی حدوداً سه ماهه، در پروژه‌های واقعی صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات فعالیت کنند. در پایان دوره کارورزی، پس از ارزیابی نهایی، افراد برتر به عنوان کارآموز انتخاب می‌شوند. کارآموزان در یک بازه ۶ تا ۹ ماهه در شرکت به کارآموزی پرداخته و مشمول پرداخت حقوق و مزایا می‌شوند. این کارآموزان، در صورت طی موفقیت‌آمیز دوره، به عنوان نیروی متخصص در شرکت ایرانسل استخدام می‌شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا