اخبار

سونامی سامسونگ در هند

میلیون‌ها هندی برای اولین بار سوار بر امواج ۴G شدند، سازندگان داخلی گوشی های هوشمند در هند، به طور فزاینده ای پشتیبانی از شبکه های پرسرعت  را در تمامی گوشی های هوشمند مقرون به صرفه خود کاهش دادند.
سامسونگ بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی های هوشمند در هند بیان کرده است در حال حاضر تنها گوشی های هوشمندی که ۴G  را در هند پشتیبانی می کند، روانه بازار خواهد کرد.
هرچند بسیاری در حال حاضر گوشی های هوشمند LTE  را به قیمت پایین می فروشند اما به گفته Counterpoint Research، هند بالغ بر ۲۵۰ میلیون کاربر تلفن همراه هوشمند دارد، که حتی ۱۰۰ میلیون نفر هم از گوشی هایی که  ۴G LTE را پشتیبانی می کنند، استفاده نمی کنند.
Manu Sharma  مدیرعامل  فروش سامسونگ در هند به IANS گفته، تغییر بزرگی در گوشی های آینده به نسبت گوشی های هوشمند اولیه اتفاق می افتد و این تغییر همچنان ادامه خواهد داشت همه مدل هایی که در آینده رونمایی می شوند، حتی گوشی هایی در سطوح ابتدایی، امکانات ۴G را خواهند داشت.
هرچند شبکه های ۴G بیش از ۳ سال است که از طریق اپراتورهای مخابراتی در دسترس هستند،  اما اکثریت غریب به اتفاق کاربران در کشور، جدیدا ازآن استفاده می کنند که اکثریت افراد استفاده کننده از آن افراد ثروتمند جامعه هستند.
بزرگ‌ترین کارخانه خانه صنعتی هند RIL، تنها شبکه Jio ۴G خود را در اوایل سال جاری برای تست در طول تمام ماه گذشته فعال کرد. این شرکت اطلاعات و خدمات بی‌شماری به مشتریانش در هند به صورت رایگان و برای چند هفته (برای تست اولیه به مدت چند ماه)  پیشنهاد داد و تا پایان سال جاری به این روند ادامه خواهد داد.
در بازاری قیمت مدار مانند هند، که در آن بسیاری کاملا آگاهانه از هر مگابایت داده ها به طور فراوان استفاده می کنند پیشنهاد  Reliance به یک‌باره دریچه های شبکه ۴G را به روی آنها را می گشاید و آنهارا به فروش گوشی‌های هوشمند سازگار با ۴G تشویق می کند.
Tarun Pathak  از Counterpoint Research  می گوید، مردم اکنون پیش از آنکه گوشی را بخرند به دقت آن را ارزیابی می کنند و بررسی می کنند که از ۴G-LTEپشتیبانی می کند یا نه.
او به Mashable India گفت این حرکت سامسونگ تخمین  فروش تقریبا چهار یا پنج تلفن هوشمند از سری  LTE  در فصول آینده پیش بینی می کند.
Pathak می گوید با  این روند روبه رشد، شما می توانید توقع داشته باشید که هر گوشی هوشمند حتی با قیمت های پایین تر از ۲۵۰۰ روپیه (۷۵ دلار)  تا آخر سال به همراه پشتیبانی LTE  خواهد بود.
وی افزود،شبکه  Reliance Jio بر تصمیم مشتری برای خرید تأثیر گذار خواهد بود و تخمین زده می شود فروش گوشی هوشمند LTE  تا آخر امسال در هند  به بیش از ۱۰۰ میلیون برسد.

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا