اخبار

سونی اکسپریا XZ3 دارای ۴ دوربین خواهد بود

پرچم دار آینده کمپانی سونی (Sony) در طول ماه‌های آینده معرفی خواهد شد. امروز تصاویری منتشر شده که بر اساس آن‌ها گفته می‌شود اکسپریا XZ3 از دوربین پشتی دوگانه بهره می‌برد. با موبایلستان همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
با وجود اینکه از سال گذشته بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده تلفن هوشمند به سراغ تولید محصولاتی با دوربین دوگانه در بخش پشتی خود رفته بودند،‌ اما سونی چندان توجهی به این موضوع نداشت. این شرکت در اکسپریا XZ2 پریمیوم دوربین دوگانه را ارائه کرد و حال به نظر می‌رسد که قصد دارد در تلفن هوشمند آینده خود با نام اکسپریا XZ3 که پرچم‌دار این شرکت به حساب می‌آید،‌ از چهار دوربین استفاده کند.

مطالب مرتبط:

اکسپریا XZ3
البته باید توجه داشت که فعلا اطلاعات کاملی در خصوص این محصول منتشر نشده است و در حال حاضر زمان معرفی آن را نمی‌دانیم. اما انتظار می‌رود که سونی پرچم دار جدید خود را با نام اکسپریا XZ3 در رویداد IFA برلین معرفی کند. بر اساس تصاویری که منتشر شده، گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از دوربین دوگانه در بخش پشتی خود بهره می‌برد و یک ماژول دوربین دوگانه نیز برای قسمت جلویی آن در نظر گرفته شده است. متاسفانه اطلاعاتی در خصوص این سنسور‌ها منتشر نشده و دقیق نمی‌دانیم که چند مگاپیکسلی هستند و چه مشخصاتی دارند. اما به نظر می‌رسد که این ماژول‌ها شباهت‌هایی با دوربین اکسپریا XZ2 پریمیوم دارند.
کاربران باید در نظر داشته باشند که هیچ تضمینی در خصوص اینکه سونی در پرچم دار آینده خود از دوربین دوگانه در بخش پشتی دستگاه استفاده کند، وجود ندارد. اما رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده، مدعی شده است که خبر فوق را از یک منبع معتبر به دست آورده است. شما چه انتظاراتی از پرچم دار آینده کمپانی سونی دارید؟ انتظارات خود را در خصوص این تلفن هوشمند از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا