اخبار

سونی روند خود را تغییر می دهد

تنها چند روز پیش بود که با خبر تغییر رویه سونی در طراحی گوشی های خود مواجه شدیم. این خبر تا همین امروز شایعه بود تا این که سونی به بخش هند خود به طور رسمی اعلام کرد که طراحی گوشی های خود را به روز رسانی کنند.
با وجود اینکه اغلب تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در سال‌های اخیر تغییرات متعددی در محصولات خود ایجاد کرده‌اند، sony چنین تغییری در محصولش ایجاد نکرده که همین موضوع انتقاد شماری از کاربران را برانگیخته است. وجود حاشیه‌ی زیاد در بخش بالا و پایین گوشی در حضور گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه‌ای نظیر گلکسی اس ۸، آیفون ۱۰، می میکس ۲ و محصولات مشابه باعث شده است بسیاری از طرفداران سونی از این شرکت گله‌مند باشند.
حال کنیچیرو هیبی، مدیر این شرکت در کشور هندوستان، طی مصاحبه‌ای با ایندین اکسپرس اعلام کرده است که این شرکت در نظر دارد سری جدیدی از محصولات را با طراحی متفاوت راهی بازار کند. وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

تا زمانی که گوشی‌های سری ایکس سونی در بازار وجود داشته باشند و توسط سونی راهی بازار شوند، همچنان از طراحی امنی‌بالانس استفاده خواهیم کرد. ما در نظر داریم نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را با بهره‌گیری از یک طراحی جدید راهی بازار کنیم.

همین الان در بازار نیز طراحی مد شده گوشی ها بدون حاشیه صفحه به همراه صفحه نمایش با قدر نسبت ۱۸ به ۹ هستد. با توجه به اینکه این شرکت هر ۶ ماه یک‌بار اقدام به رونمایی از یک گوشی پرچم‌دار می‌کند، شاید در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلونا شاهد رونمایی از سری جدید محصولات سونی با طراحی جدید باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا