اخبار

سونی گوشی جدید اکسپریا ایکس را که یک میان رده ی فوق العاده است معرفی کرد

سونی دقایقی پیش در کنفرانس خود در جریان نمایشگاه MWC 2016  همه را سرپرایز کرد و ۳ گوشی جدید از خانواده اکسپریا ایکس با نام های سونی اکسپریا ایکس ( Xperia X ) ، اکسپریا ایکس ای ( Xperia XA ) و اکسپریا ایکس پرفرومنس ( Xperia X Performance ) را معرفی نمود.پس از آشنایی با Xperia XA ، حالا در ادامه از شما دعوت می کنیم با دیگر میان رده جدید سونی یعنی گوشی هوشمند اکسپریا X، آشنا شوید.
گوشی هوشمند سونی اکسپریا X، یک میان رده زیبا  قدرتمند به حساب می آید که همچون اکسپریا XA از طراحی OmniBalance بهره مند شده و در ۳ بخش دوربین، باتری و طراحی پیشرفت‌های قبال توجهی نسبت به سایر میام رده‌های سونی داشته است.
اکسپریا X از مدل XA قدرتمند تر بوده و از ویژگی هایی همچون صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون ۶۵۰، فضای رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی، سنسور سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (مدل تک سیم کارت) و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی (مدل دو سیم کارت) با قابلیت ارتقای حافظه برخوردار است.
سونی در این گوشی از نسل جدیدی از دوربین‌‌ با قابلیت فوکوس خودکار هیبریدی پیش‌بینی کننده (Predictive Hybrid Autofocus) استفاده کرده است که به لطف این تکنولوژی، دوربین گوشی می تواند با تمرکز بر روی شی مورد نظر، حرکت آن را پیش‌بینی کرده و تصاویری واضح و بدون کوچک‌ترین تارشدگی را برای کاربران به ارمغان آورد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به Quick Lunch، زوم کامل و بدون افت کیفیت تا ۵ برابر، روزنه دیافراگم F2.0 و ضبط ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰p اشاره کرد.
باتری این گوشی نیز تغییرات عمده ای را به خود دیده است و قادر است انرژی مورد نیاز برای دو روز کار با گوشی را تامین کند. همچنین این گوشی به تکنولوژی شارژ شرکت Qnovo نیز مجهز است که می تواند سرعت شارژی سریع تر را به دنبال داشته باشد.
وزن این گوشی برابر با ۱۵۳ گرم و ابعاد نیز ۶۹.۴ در ۱۴۲.۷ در ۷.۹ میلیمتر عنوان شده است.قیمت و زمان عرضه این گوشی نیز هنوز مشخص نشده است.
 
 

مشخصات گوشی سونی اکسپریا ایکس (Sony Xperia X)
پلتفرم    اندروید ۶ مارشمالو
ابعاد و وزن    ۱۲۷.۶  در ۶۹.۴ در ۷.۹ با وزن ۱۵۳ گرم
صفحه نمایش    ۵ اینچ فول اچ دی ( ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ )
چیپست    پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون ۶۵۰
رم    ۳ گیگابایت
دوربین    دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسل/دوربین جلو ( سلفی ) ۱۳ مگاپیکسل
حافظه داخلی    ۶۴ گیگابایت با قابلیت ارتقاء از طریق میکرو اس دی
باتری
۲۶۲۰ میلی آمپر ساعت

Xperia-X-images_5Xperia-X-imagesXperia-X-images_3Xperia-X-images_4

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا