اخبار

سوپرسل تا چندروز آینده بازی کلش رویال را عرضه می کند

علاقه‌مندان به بازی مطمئنا با کمپانی سوپرسل،سازنده بازی محبوب کلش آف کلنز آشنایی دارند. اخیرا این کمپانی بازی جدید خود را با نام کلش رویال ( Clash Royale ) در سبک استراتژی معرفی کرد که در ابتدا برای تعداد محدودی از کشور ها در دسترس قرار گرفت. اما اکنون مشخص شد که سوپرسل تصمیم دارد دامنه گیمر های این بازی را گسترش دهد و به این منظور، تا ماه آینده نسخه‌ای جهانی این بازی برای اندروید و iOS ارائه خواهد کرد.
به تازگی ویدئویی از ورژن جهانی این بازی در وب سایت رسمی کلش رویال منتشر شده که گویا قرار است در ماه مارس ( اسفند ماه ) راه اندازی جهانی این بازی رسما آغاز شود.
با این که هنوز تاریخ دقیق ارائه این بازی مشخص نشده، اما مشخصا زمان زیادی تا ارائه رسمی این بازی باقی نمانده است. کلش رویال از جهاتی به محبوب ترین بازی سوپرسل یعنی کلش اف کلنز شباهت دارد؛ به طوری که باید برای غلبه بر کاربران دیگر ( حریفان ) تلاش کنید.
همچنین در این بازی قابلیت های مانند کلن، سیستم مسابقات، تکرار ویدئو و چندی دیگر از قابلیت هایی وجود دارد که پیش از این هم دیده بود. در  واقع این بازی برای افرادی طراحی شده که به بازی های استراتژی علاقه‌ی زیادی دارند و نمی‌خواهند وقت زیادی صرف این بازی کنند. انتظار داریم با گسترش عرضه‌ی کلش رویال، محبوبیت بیشتری نصیب این بازی شود.
منبع: toucharcade

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا