اخبار

سیری در آیفون ۸ چگونه فعال می شود

به نظر می رسد که با وجود شایعات زیاد پیرامون حذف دکمه هوم در آیفون ۸ باید انتظار داشته باشیم که برای باز کردن سیری روی آیفون می توان به جای گفتن واژه Hey siri ، از فشردن دکمه پاور گوشی نیز استفاده کرد.
باید اشاره کنیم که این تکنیک را یکی از کاربران در سورس کد آیفون ۸ فاش کرده بود. سورسی که دقیقا نشان نمی دهد که چگونه این کار انجام می شود اما کلیات را بیان می کند
بر اساس گزارش‌‌ها، اپل با توجه به حذف دکمه‌ی فیزیکی هوم در آیفون ۸ باید تغییرات مهمی در رابط کاربری خود اعمال کند. این شرکت باید ژست‌های حرکتی جدید و یک نوار نرم‌افزاری جدید در سیستم‌ عامل آی‌اواس ارائه دهد تا بدین ترتیب کاربران بتوانند کارهایی که با دکمه‌ی هوم انجام می‌دادند، با استفاده از این قابلیت‌های جدید انجام دهند.
سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی نیز یکی دیگر از قابلیت های جدید آیفون ۸ خواهد بود که با وجود این سیستم دیگر تاچ آی دی را روی آن نخواهیم دید.
اپل در تاریخ ۲۱ شهریور ماه در کوپرتینو ا محصولات جدید خود به نام های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و ۸ ادیشن و اپل واچ و اپل تی وی نیز رونمایی خواهد کرد. از دیگر محصولات جدید اپل که گفته می‌شود در رویداد ۱۲ سپتامبر رونمایی خواهند شد می‌توان به مدل جدید ۴K اپل تی‌وی با پشتیبانی از اچ‌دی‌آر و نسل جدید ساعت هوشمند اپل‌واچ با پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت ال‌تی‌ای اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا