اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت امنیتی ماه می برای گوشی Galaxy S21FE

سامسونگ با به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید به پشتیبانی از گوشی Galaxy S21 FE ادامه می‌دهد. این آپدیت با شماره ساخت G990EXXS5EWD4 منتشر شده و صاحبان دستگاه‌ها در آمریکای لاتین تاکنون آن را دریافت کردند.

در مناطق دیگر، سیستم عامل به زودی منتشر خواهد شد. در مورد لیست تغییرات، چندان ویژگی بزرگی ارائه نمی‌دهد. توسعه دهندگان آپدیت امنیتی گوگل را برای ماه می نصبت دادند که بیش از ۷۰ آسیب‌پذیری را حل می‌کند.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ برپایه WearOS گوگل، رابط کاربری One UI 5 Watch را معرفی کرد. این سیستم عامل در بخش پایش خواب، فعالیت و امنیت بهبود قابل توجهی پیدا کرد.

گوشی Galaxy S21FE با آپدیت جدید

One UI 5 Watch رابط کاربری Sleep Insights را ارائه می‌کند که امتیاز خواب را برای هر استراحت شبانه با معیارهای خاصی در فاز خواب، سطح اکسیژن خون و ساعات خروپف مطابقت می‌دهد. Sleep Coaching اکنون مستقیماً در ساعت‌های گلکسی در دسترس خواهد بود و به کاربران در ایجاد عادات خواب سالم‌تر کمک می‌کند. دستگاه‌های One UI 5 Watch همچنین با دستگاه‌های سازگار با SmartThings یکپارچه می‌شوند تا زمانی که ساعت تشخیص دهد شما در خواب هستید، دستگاه‌های متصل را خاموش کنید.

آپدیت جدید همچنین ویژگی‌های جدید ردیابی تناسب اندام از جمله مناطق ضربان قلب شخصی برای دویدن، تجزیه و تحلیل دویدن در زمان واقعی و یک برنامه تمرینی اینتروال سفارشی را به ارمغان می‌آورد. دستگاه‌های One UI 5 Watch پنج سطح شدت تمرین شامل گرم کردن، چربی سوزی، کاردیو، تمرین سخت و حداکثر تلاش را نیز به همراه خواهند داشت. کاربران گلکسی واچ ۵ پرو می‌توانند از طریق Samsung Health به جستجو و دسترسی به فایل‌های GPX بپردازند و از تنظیمات توسعه یافته Route Workout برای دویدن و پیاده روی استفاده کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا