اخبار

قابلیتی جدید سیستم موسیقی اپل برای اندروید

بر خلاف رقابتی که میان کاربران سیستم عامل های اندروید و Ios  وجود دارد، کمپانی های گوگل و اپل سعی دارند تا سرویس خود را بر روی هردوی این پلتفرم ها در دسترس قرار بدهند. اپل موزیک (Apple Music) یکی از سرویس های استریم موسیقی است که برای دسترسی به آن نیاز به در اختیار داشتن دستگاهی با سیستم عامل  iOS نیست و سیستم موسیقی اپل برای اندروید نیز عرضه شده است. با این حال در این میان نقصی نیز وجود دارد و آن هم این است که شما برای اتصال به سرویس استریم موسیقی اپل نیازمند اپل آی دی هستید. اگر تا کنون برای داشتن این آی دی اقدام نکرده اید می توانید به راحتی با ساختن یک اپل آی دی از تخفیف آزمایشی این سرویس بهره مند شوید. البته باید بدانید که این تخفیف آزمایشی بوده و بعد از مدتی برای ادامه استفاده از سرویس اپل موزیک نیاز به پرداخت پول دارید.
سیستم موسیقی اپل برای اندروید
با این وجود، برای استفاده از سیستم موسیقی اپل برای اندروید نیازمند دانلود نرم افزار ویژه ای از گوگل پلی استور هستید. این نرم افزار از زمان عرضه آن برای اندروید به صورت دائمی در حال به روز شدن است اما هنوز نتوانسته به پای نرم افزار عرضه شده برای سیستم عامل iOS برسد و قابلیت های مشابه را عرضه کند.


مطالب مرتبط:

البته باید در نظر داشت که به روز رسانی اخر سیستم موسیقی اپل برای اندروید سعی شده است تا با عرضه تجربه جدید از موزیک ویدیو، تجربه استفاده از این نرم افزار را برای کاربران اندروید بهتر کند. همچنین کاربران اندرویدی اپل موزیک می توانند با استفاده از این قابلیت جدید موزیک ویدیوهای محبوب و جدید را در بخش Browse این نرم افزار پیدا کرده و تمامی انها را با بهره گیری از پلی لیست های اختصاصی موزیک ویدیو درون این نرم افزار پخش کنند.
شایان ذکر است که عرضه این قابلیت با به روز رسانی یاد شده در واقع چندان چیز بزرگی نیست اما با این حال خود به عنوان بهبود و پیشرفتی در نظر گرفته می شود که می تواند نرم افزار اپل موزیک برای اندروید را کارآمد تر کند. این قابلیت به خصوص در زمانی بسیار مفید واقع می شود که با توجه به سلیقه خود در امر موسیقی به دنبال ترک های جدید برای گوش دادن هستید.


مطالب بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا