اخبار

سیم کارت دائمی ایرانسل با نصف قیمت به صورت اقساطی به فروش می‌رسد

تهران ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۶، ایرانسل طی مراسمی که در دفتر اصلی این شرکت در حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از کاهش ۱۰۰ درصدی قیمت سیم کارت‌ دائمی خود خبر داد و همچنین اعلام کرد که امکان خرید اقساطی سیم کارت‌ دائمی به همراه هدیه‌‌های شگفت‌انگیز نیز وجود دارد.
علاقه‌مندان به خرید سیم کارت‌ دائمی ایرانسل حالا می‌توانند با پرداخت ۶۰ هزار تومان به جمع مشترکین آی‌سیم یا همان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل بپیوندند. همچنین کاربران می‌توانند به‌صورت قسطی و با پرداخت ۳۰ هزار تومان نقدی و سه قسط ۱۰ هزار تومانی، سیم کارت دائمی ایرانسل بخرند.
 
سیم کارت دائمی ایرانسل با نصف قیمت به صورت اقساطی به فروش می‌رسد
 
علاوه بر این ایرانسل برای تشویق کاربران به تهیه‌ی سیم‌کارت دائمی، یک ماه مکالمه‌ی داخل شبکه‌ای رایگان و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مدت ۳۰ روز برای مشترکین جدید خود در نظر گرفته است.
 
سیم کارت دائمی ایرانسل با نصف قیمت به صورت اقساطی به فروش می‌رسد
 
علاوه بر این، مشترکین جدید سیم کارت‌های دائمی ایرانسل، هر ماه یک گیگابایت اینترنت با اعتبار ۳۰ روز و برای مدت ۶ ماه هدیه خواهند گرفت. ایرانسل تعرفه نیم‌بها برای وب‌سایت‌های داخلی را هم اجرایی خواهد کرد. برای سیم کارت‌های دائمی مصرف آزاد از ۰.۴ ریال به ازای هر کیلوبایت به ۰.۲ و برای سیم کارت‌های اعتباری از ۰.۶ ریال به ۰.۳ کاهش یافته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا