اخبار

شاهکار جدیدی به نام اچ تی سی یو ۱۱ EYEs

اچ تی سی یو 11 EYEs

 
پیش از پرداختن به اچ تی سی یو ۱۱ EYEs باید بگوییم که کمپانی اچ تی سی با ساخت تلفن‌های همراه هوشمند متمرکز بر روی قابلیت‌های ثبت تصاویر سلفی چندان نامأنوس نیست. این کمپانی در همین راستا نیز در ماه‌های اخیر سال ۲۰۱۴ میلادی از تلفن همراه هوشمند اچ تی سی دیزایر Eye رونمایی کرد که به‌نوعی دستگاهی میان رده با ۱۳ مگا پیکسل دوربین در پشت و جلوی دستگاه بود که هرکدام از این دوربین‌ها با فلش ال ای دی منحصر به خود پشتیبانی می‌شدند. با ورود تلفن همراه هوشمند اچ تی سی ۱۰، تعصبات مرتبط با کاربری‌های سلفی نیز شکل جدید به خود گرفت و این دستگاه به ماژول OIS ویژه‌ای برای دوربین جلویی مجهز شد که تصاویر با تاری کمتر و ویدیوهای ثابت‌تری را با استفاده از این دوربین جلویی به ثبت می‌رساند.
هم‌اکنون به نظر می‌رسد که اچ تی سی به دوران طلایی ساخت دستگاه‌های متمرکز بر قابلیت‌های سلفی تمرکز کرده و به‌تازگی خبر از عرضه دستگاهی جدید را در این رابطه داده است. این دستگاه که درواقع بخشی از خانواده اچ تی سی U این کمپانی در نظر گرفته می‌شود بانام اچ تی سی یو ۱۱ EYEs نام‌گذاری شده است. البته همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، دلیل این نام‌گذاری از سوی ا تی سی استفاده از ماژول دوربین دوقلو بر روی بدنه جلویی دستگاه یادشده است.
اگر بخواهیم با دیدی عمیق‌تر به این دستگاه بنگریم می‌توانیم شاهد آن باشیم که اچ تی سی یو ۱۱ EYEs ازنظر ظاهری به یو ۱۱ پلاس ثبات بسیار زیادی داشته و از صفحه‌نمایشی ۶ اینچی با نسبت بدنه به صفحه‌نمایش ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ x 2160 بهره‌مند‌است. بدنه پشتی این تلفن همراه هوشمند نیز از امضای اصلی دستگاه‌های اچ تی سی U که درواقع همان براق بودن صفحه پشتی آن است بهره برده است. همچنین لازم به ذکر است که کمپانی اچ تی سی برای جذاب کردن این دستگاه هوشمند برای خریداران و البته پایین‌تر آوردن قیمت اچ تی سی یو ۱۱ EYEs تصمیم گرفته است تا سخت‌افزار درونی آن از قبیل پردازنده و سایر ویژگی‌ها را به‌صورت میان رده عرضه کند. به‌علاوه این دستگاه در سه رنگ قرمز، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا