اخبار

شایعاتی در رابطه با قیمت وان پلاس ۶

شایعات دراین‌باره اظهار داشته‌اند که قیمت در نظر گرفته شده برای مدل ۶۴ گیگابایتی وان پلاس ۶ به میزان ۵۲۵ دلار بوده و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

همان‌طور که می‌دانید عرضه تلفن همراه هوشمند وان پلاس ۵T به دلیل اتمام موجودی فعلا متوقف شده است و به همین دلیل بسیاری از متخصصان بر این باورند که نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند کمپانی وان پلاس یعنی وان پلاس ۶ به‌زودی به بازار جهانی وارد خواهد شد. برخی نیز ادعا می‌کنند که این تلفن همراه هوشمند توسط کمپانی وان پلاس در پایان ما میلادی جاری رونمایی شده و برنامه عرضه سراسری آن به بازارهای جهانی نیز برای دو هفته بعد از رونمایی تنظیم خواهد شد. با این حال سوالی که در این رابطه مطرح می‌شود این است که این پرچم‌دار جدید وان پلاس با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد؟ وان پلاس معمولا با عرضه هر مدل جدید قیمت دستگاه را نیز به نسبت نمونه قبلی اندکی بالاتر برده است و شایعات در این زمینه حاکی از آن هستند که وان پلاس ۶ هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
شایعات دراین‌باره اظهار داشته‌اند که قیمت در نظر گرفته شده برای مدل ۶۴ گیگابایتی وان پلاس ۶ به میزان ۵۲۵ دلار بوده و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. البته مدل ۲۵۶ گیگابایتی از این تلفن همراه هوشمند با رقم ۷۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. با این حال به یاد داشته باشید که قیمت‌های ادعا شده برای بازار چین است که به دلار تبدیل شده است پس قیمت‌های بازار آمریکایی و اروپایی این تلفن همراه هوشمند به علت افزوده شدن مالیات اندکی بیشتر خواهد بود.
البته مقایسه این قیمت‌ها با قیمت تلفن همراه هوشمند وان پلاس ۵T نسخه ۶۴ گیگابایتی که با رقم ۴۷۵ دلار در چین عرضه شد نشان‌دهنده این است که قیمت پایه وان پلاس ۶ به میزان ۵۰ دلار افزایش داشته است و البته افزایش حافظه داخلی در این تلفن همراه هوشمند نیز به‌مراتب با افزایش قیمت همراه خواهد بود.
در این میان، با بررسی قاب قرمز سیلیکونی برای وان پلاس ۶ می‌توان به وجود دوربین دوقلو در میانه بدنه پشتی تلفن همراه هوشمند یاد شده، اشاره کرد که وجود این قابلیت برای طراحی‌های وان پلاس قدم بسیار متفاوتی بوده است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا