اخبار

شایعه ساخت Nexus 7 2016 توسط هواوی

 

huawei google

 
بر اساس شایعات جدید کمپانی گوگل در صدد معرفی نسل جدید تبلت های Nexus 7 خود در سال ۲۰۱۶ است و احتمال داده می شود که هواوی برای ساخت این محصول با گوگل همکاری داشته باشد.
البته طبق اخبار رسمی هنوز چنین قراردادی بین دو کمپانی منعقد نشده است اما با توجه به مزایایی که چنین اتفاقی برای هواوی خواهد داشت گفته می شود که چینی ها به شدت در تلاش برای قطعی کردن آن هستند.
همان گونه که پیش از این نیز اعلام شده بود هواوی در حال حاضر سومین تولید کننده بزرگ موبایل در جهان و بزرگ ترین تولید کننده موبایل در کشور چین محسوب می شود.
این کمپانی که در بازار های اروپا و امریکا تا چندی پیش حضور کم رنگی داشته است با استفاده از Nexus 6P خواهد توانست که برند خود را به شمار قابل توجهی از کاربران بشناساند، مسئله ای که به لطف همکاری با گوگل محقق شده و در بازار رقابتی این روزها نمی توان بر روی آن قیمتی گذاشت.
گفتنیست که تبلت نکسوس ۷ ایسوس در سال ۲۰۱۲ به عنوان اولین تبلت سری نکسوس با قیمتی غیر قابل رقابت و ارزش در برابر بهای کم نظیر وارد بازار شد و توانست نام خود را به عنوان یکی از پرفروش ترین تبلت های تاریخ اندروید به ثبت برساند. نسخه دوم این محصول نیز در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد و پس از آن گوگل دیگر تبلتی ۷ اینچی را عرضه ننموده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا