اخبار تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از گوشی میزو ۲۱

مانند دیگر برندهای چینی گوشی‌های هوشمند، به نظر می‌رسد میزو نیز روی سری پرچم‌دار بعدی خود، سری گوشی میزو ۲۱ کار می‌کند. این مجموعه ممکن است شامل حداقل دو مدل مانند Meizu M21 و M21 Pro شود. پست اخیر Weibo توسط افشاگر Digital Chat Station جزئیات کلیدی را در مورد عرضه و طراحی سری میزو ۲۱ فاش کرد.

Meizu به دلیل عرضه گوشی‌های هوشمند با طراحی‌های چشمگیر شهرت زیادی به دست آورده است. گزارش اخیر ادعا می‌کند که طراحی آینده سری ۲۱ میزو نسخه اصلاح شده‌ای از آنچه در سری میزو ۲۰ در دسترس است، خواهد بود. همانطور که توسط DCS فاش شده، یک مکمل قابل توجه به طراحی عقب گوشی یک فلش LED حلقه RGB است. با این حال، عملکرد خاص آن فاش نشد. این امکان وجود دارد که فلاش LED بتواند در رنگ‌های مختلف برای سیگنال دادن به انواع مختلف اعلان‌ها روشن شود.

میزو ۲۰ و ۲۰ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت می‌گیرند. انتظار می‌رود سری ۲۱ میزو دارای پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشد که در اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد. گزارش‌های دیگر ادعا کرده‌اند که میزو ۲۱ و میزو ۲۱ پرو به صفحه نمایش تخت و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS مجهز خواهند شد. همچنین شایعه شده که مدل Pro دارای دوربین تله فوتو پریکوپ است.

گوشی میزو ۲۱ با طراحی جذاب از راه می رسد

افشای جدید همچنین ادعا می‌کند که سری Meizu 21 زودتر از نسل قبلی خود عرضه می‌شود. یادآور می‌شویم، سری ۲۰ میزو در پایان ماه مارس سال جاری معرفی شد و در ماه آوریل برای خرید در دسترس قرار گرفت. این احتمال وجود دارد که سری Meizu 21 کمی زودتر در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

در اخبار مرتبط، گفته می‌شود که Meizu روی نرم‌افزار Flyme Auto برای وسایل نقلیه کار می‌کند. Flyme Auto که بر اساس Flyme OS 10 ساخته شده است، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خودرو جیلی را تامین کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند. کمپانی میزو یکی از برندهای مطرح چینی در زمینه تولید گوشی هوشمند بوده که توسط جیلی خریداری شد و به تولید گوشی هوشمند ادامه داد تا بتواند به ارائه محصولاتی جذاب و با قدرت بالا بپردازد. این برند بیشتر در زمینه تولید گوشی‌های پرچمدار فعالیت دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا