اخبار

همراه اول حامی کالای ایرانی و مددجویان

به نظر می‌رسد که همراه اول از همان سال‌های ابتدایی خصوصی سازی این شرکت٬ منشوری را بر اساس استراتژی‌های تدوین‌شده در حوزه مسؤولیت اجتماعی پیش گرفته است و در موضوعات مختلف در طی سال های گذشته، از اقشار مختلف جامعه حمایت های ویژه ای داشته و این حمایت ها را در قالب کمپین های متعدد انجام داده است.

اکنون این شرکت علاوه بر خدمات با کیفیتی که به مشتریان خود ارائه می دهد، درصدد است تا به حمایت از کالای ایرانی نیز بپردازد. همراه اول اگرچه در سال های گذشته نیز حمایت های مختلفی در خصوص حمایت از کالای ایرانی داشته اما به نظر می‌رسد همراه اول در ماه‌های اخیر رویکرد و نگرش خود در قبال جامعه را تغییر داده و قصد دارد تا برای حمایت از کالای ایرانی قدم های بزرگی بردارد و حمایت از کالای ایرانی را در موضوعات مختلف طی سال سر لوحه کار خود قرار دهد و این کار را به صورت مستمر و سالیانه به اشکال مختلف انجام دهد.

حمایت از کالای ایرانی

همانطور که سال ۱۳۹۷ نیز توسط مقام معظم رهبری “حمایت از کالای ایرانی” نام گذاری شد، در همین راستا همراه اول در نظر دارد تا هدایای تبلیغاتی نوروزی خود را از کالای ایرانی که توسط مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تولید شده، تهیه کند. با این حساب نه تنها همراه اول کمک شایانی به تولید کالا ایرانی خواهد کرد، بلکه به این وسیله از مددجویان نیز حمایت خواهد شد. لذا بر این اساس همراه اول برنامه ای برای خرید هدایای تبلیغاتی نوروزی خود از نوع اقلام خارجی نخواهد داشت. زیرا این امر موجب خواهد شد تا نه تنها از خروج ارز از کشور جلوگیری شود، بلکه کالای ایرانی نیز بدون حامی باقی نماند.

فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی

همراه اول با این کمپین قصد دارد تا برای حمایت از کالای ایرانی پیشرو باشد و این فرهنگ سازی را در کل جامعه ایرانی و در بین شرکت ها و سازمان های  دیگر که سالیانه هزینه های هنگفتی را صرف تهیه هدایای نوروزی می کنند، انجام دهد.

آذری جهرمی وزیر جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز توسط پست اینستاگرامی خود از سازمان ها و شرکت ها درخواست نموده تا به جای خرید هدایا برای مدیران دستگاه ها و سازمان ها، امکانات حداقلی را برای روستای گردشگری «درک» استان سیستان و بلوچستان فراهم نمایند. روستای دور افتاده درک درحال حاضر دارای امکانات بسیار کمی می باشد و ساکنین آن در شرایط بسیار دشواری زندگی می کنند. به این ترتیب به جای هدر رفت هزینه ها به وسیله هدایای تبلیغاتی میتوان از این طریق به هموطنان نیز خدمت کرد.

سال گذشته نیز وزیر ارتباطات کمپین مشابه ای برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه ایجاد کرد و همراه اول نیز هزینه تهیه هدایای نوروزی سال ۹۷ را با پیوستن با این کمپین در جهت کمک به زلزله زدگان این استان صرف کرد تا این هزینه ها کمک شایانی به آسیب دیدگان باشد.

امیدواریم شرکت ها و سازمان های بزرگ نیز از این تغییر رویکرد همراه اول نیز حمایت کنن و با حمایت از کالای ایرانی حامی مددجویان باشند و به کشور عزیزمان ایران خدمت کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا