اخبار

شوخی ال‌جی با گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ

در یک‌شنبه‌ای که گذشت دو کمپانی معروف کره‌ای ال‌جی و سامسونگ که تاثیر زیادی بر روی بازار موبایل دارند، از گوشی‌های جدیدال جی جی ۵ ( LG G5 ) و گلکسی اس ۷  ( Galaxy S7 ) رونمایی کردند. در رقابتی که دو محصول جدید کمپانی در بازار گوشی‌های بالارده و پریمیوم شروع کرده‌اند، ال‌جی زودتر دست به کار شده و سعی کرده تا با یک تبلیغ هوشمندانه با محصول رقیب خود شوخی کند.
به تازگی در حساب توییتر شعبه اردن ال‌جی یک عکسی قرار گرفته که در آن، به استفاده از هرچه بهتر گوشی ال‌جی جی ۵ از عدد ۷ اشاره شده است. در حقیقت، ال‌جی در مورد ۷ لوازم جانبی همراه پرچم‌دار خود به نام سری «دوستان» ( Friends ) اشاره کرده است. این عکس به همراه جمله‌ی جالبی نیز منتشر شده:

به اینکه گوشی شما چه کارهایی می‌تواند انجام دهد فکر نکنید، بلکه به این فکر کنید که چه کارهایی می‌توانید با گوشی خود انجام دهید.

شوخی ال‌جی با گوشی گلکسی اس ۷
البته هنوز این تبلیغ به جاهای دیگر جهان راه نیافته، اما نشان می‌دهد که ال‌جی می‌خواهد G5 را رقیب اصلی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) قرار دهد.
کافی‌ست که نگاهی به مقاله تهیه شده در مورد گلکسی S7 و همینطور ال‌جی G5 بیندازید تا متوجه شوید که شباهت‌هایی نیز میان این دو گوشی وجود دارد: هر دو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ (البته فقط در چین و آمریکا) استفاده می‌کنند، دارای ۴ گیگابایت رم بوده، صفحه‌ی QHD همیشه فعال ( Always On ) دارند و همچنین دارای بدنه‌ی فلزی هستند.
 
منبع : گجت نیوز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا