اخبار تکنولوژی

تبلت ویوو پد ۳ با چیپ اسنپدراگون ۸s نسل ۳ همراه می شود

Vivo ماه گذشته جدیدترین تبلت خود ویوو Pad 3 Pro خود را در کشور چین رونمایی کرد و اکنون گفته می‌شود که این شرکت در حال حاضر روی تبلت ویوو پد ۳ کار می‌کند.

اخیراً این تبلت بخشی از شایعات بوده در حالی که به غیر از این دو تبلت  iQOO Pad 2 و iQOO Pad 2 Pro نیز بخشی از شایعات هستند و گفته شده که بزودی معرفی خواهند شد. امروز افشاگر صنعت دیجیتال چت استیشن جزئیات جدیدی را در مورد Vivo Pad 3 و iQOO Pad 2 به اشتراک گذاشته است.

به گفته منبع، هر دو تبلت آینده نسخه ریبرند یکدیگر خواهند بود. با این حال، به خوانندگان توصیه می‌شود که این اطلاعات را نسبتا شایعه بدانند و منتظر توضیح بیشتر در مورد آن باشند.

این تبلت‌ها دارای صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح ۲.۸k و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هستند. آنها از پردازنده اسنپدراگون ۸s نسل ۳ بهره خواهند برد که با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. گفته می‌شود باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی آنها را پشتیبانی می‌کند در حالی که لیست ۳C نشان می‌دهد دارای شارژ سریع ۴۴ واتی هستند. گفته شده که آنها دوربین جلو و عقب ۵ و ۸ مگاپیکسلی را دارند. همچنین گفته می‌شود که تبلت‌ها با  قابلیت تشخیص چهره ۲ بعدی عرضه می‌شوند.

تبلت ویوو پد ۳ در نزدیکی رونمایی

در دیگر خبرها اوپو و ویوو از اولین شرکت‌هایی بودند که گوشی‌های تاشو، از جمله صفحه‌نمایش‌های تاشو و بزرگ‌تر را روانه بازار کردند. اما طبق یک شایعه جدید، آنها ممکن است در سال ۲۰۲۴ از تلفن های تاشو فاصله بگیرند. این خبر از Digital Chat Station داخلی (DCS) می‌آید که در آخرین پست خود در Weibo فاش کرد که دو برند بزرگ امسال دستگاه‌های تاشوی فلیپ خود را «به‌روزرسانی» نمی‌کنند.

در حالی که او نامی را ذکر نکرد، می‌توان حدس زد که اوپو و ویوو هستند. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ را در ماه جولای عرضه کند، موتورولا یک گوشی تاشو در دست ساخت دارد و شیائومی هنوز گوشی تاشو فلیپ عرضه نکرده است. این باعث می‌شود Oppo و Vivo به عنوان بازیگران بزرگ باقی مانده باشند.

این خبر همچنین با آنچه تحلیلگر مینگ-چی کو در ماه فوریه گزارش داد مطابقت دارد: Oppo و Vivo ممکن است توسعه تلفن‌های تاشو فلیپ جدید را برای بازار چین در سال ۲۰۲۴ متوقف کرده باشند. به نظر می‌رسد این امر به دلیل کاهش فروش باشد، اگرچه ظاهرا هواوی همچنان به گوشی‌های تاشو علاقه‌مند است. علی‌رغم اینکه سود کمتری دارند.

DCS همچنین پیشنهاد می‌کند که به جای تلفن تاشو، یکی از این دو برند ممکن است نوع کاملاً جدیدی از تلفن تاشو فلیپ را در سال ۲۰۲۵ عرضه کند. جزئیات نامشخص است، اما می‌تواند چیزی متفاوت از سبک‌های معمولی تاشو یا چرخاندن باشد. این امکانات شامل تلفن‌هایی است که به شکل Z تا می‌شوند (سه تا شونده) یا دارای صفحه نمایش قابل چرخش هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا