اخبار

شیائومی در سه ماهه سوم ۲۰۱۷ حدود ۳۰ میلیون گوشی خواهد فروخت

شیائومی با توجه به قیمت پایین گوشی های عرضه شده و همچنین بالا بودن کیفیت نسبی آن ها توانسته سهم بازار خوبی را در طی سال گذشته کسب کند. طبق آمار و پیش بینی ها به نظر می رسد که این شرکت بتواند در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ نیز ۳۰ میلیون گوشی خود را به فروش برساند که آمار بسیار خوبی است.
این شرکت پس از عرضه mi mix 5 ، توانست گوشی mi note 5A را عرضه کند، پس از آن ردمی نوت ۵ اِی با نمایشگر ۵.۵ اینچی اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل همراه شده است و از چیپ‌ست اسنپدراگون ۴۲۵ کوالکام استفاده می‌کند. این مدل به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک شاتر سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و مدل پایه آن با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. نسخه استاندارد ردمی نوت ۵ اِی شیائومی، ۶۹۹ یوآن (معادل با ۱۰۵ دلار آمریکا) قیمت‎گذاری شده است؛ درحالی‌که مدل دیگر آن با مشخصات‌ فنی بهتر، به قیمت ۸۹۹ یوآن عرضه می‌شود.
شیائومی Mi 5X مدل بعدی از سری گوشی های شیائومی بود که با قیمت ۱۴۹۹ یوآن (نزدیک به ۲۲۲ دلار آمریکا)، از نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برخودار است و چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۲۵ قدرت پردازشی آن ‏‌را تأمین می‌کند. گوشی می ۵ ایکس به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. مهم‌ترین وجه تمایز این گوشی از سایر میان‌رده‌های بازار، ارائه می ۵ ایکس با دوربین دوگانه است؛ گوشی میان‌رده جدید شیائومی از دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یک شاتر سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
در همین رابطه، باید اشاره کرد که شرکت شیائومی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ موفق شد نزدیک به ۲۳.۲ میلیون واحد از گوشی‌های هوشمند خود را عرضه کند. فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی در سه‌ماهه‌ی دوم در مقایسه با مقطع مشابه سال ۲۰۱۶، بیشتر از ۵۸ درصد افزایش یافته است. روند فروش گوشی‌های شیائومی احتمالاً با معرفی محصولات جدید و پرچم‌داران جدید این شرکت مانند می میکس ۲ و می نوت ۳ تا پایان سال ادامه خواهد یافت. هرچند باید منتظر ماند و دید در پایان سال، این سازنده چینی چه تعداد از گوشی‌های هوشمند خود را عرضه خواهد کرد؛ البته، رقبای شیائومی در چین مانند هواوی، اوپو و ویوو نیز عملکرد خوبی دارند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا