اخبار

شیائومی می نوت ۲ به فورس تاچ مجهز می شود (شایعه)

شایع شده که گوشی شیائومی می نوت ۲ به قابلیت فورس تاچ مجهز خواهد شد.
این احتمال وجود دارد که گوشی شیائومی می نوت ۲ در ادامه ی موفقیت های سری می نوت، تا پایان امسال رونمایی شود، با اینحال تصاویر و اخبار پیرامون این گوشی همچنان منتشر می شوند.
روز گذشته، وبسیات GizChina خبر دیگری را در باره ی این گوشی منتشر کرد که هیجان انتظار برای این گوشی را افزایش می دهد. جدیدترین پرچمدار این کمپانی در تابستان امسال و در سه مدل مختلف رونمایی خواهد شد. یکی از آنها نسخه ی استاندارد با نمایشگر ۱۰۸۰p و دیگری نسخه ی رده بالا با نمایشگر خمیده ی ۲K معرفی خواهد شد. نسخه ی رده بالای شیائومی می نوت ۲ در دو مدل حافظه ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.
نسخه ی رده بالای گوشی شیائومی می نوت ۲ از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی خمیده و دوربین دوگانه برخوردار خواهد شد که هر کدام از لنز ها در آن ۱۲ مگاپیکسلی هستند. نسخه ی استاندارد با رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی همراه است؛ این بدان معناست که به دوربین دوگانه مجهز نشده، با اینحال کیفیت رزولوشن بالاتری دارد. نسخه ی رم ۴ گیگابایتی شیائومی می نوت ۲ با حافظه ی ۳۲ گیگابایتی و نمایشگر ۱۰۸۰p همراه خواهد بود. این در حالیست که نسخه ی رم ۶ گیگابایتی در دو مدل حافظه ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شوند و از نمایشگر خمیده ی ۲K  بهره مند شده اند.
لازم به ذکر است که نسخه ی رده بالای شیائومی می نوت ۲ از قبلیت فورس تاچ برخوردار خواهد شد که احتمالا نسخه ی تغییر یافته ی تکنولوژی است که انتظار می رود در گوشی بعدی گوگل نکسوس تعبیه شود. قابلیت مشابه دیگر،  لمس سه بعدی است که با گوشی های آیفون ۶ و آیفون ۶ اس پلاس به بازار معرفی شد. قابلیت فورس تاچ به کاربر اجازه می دهد تا پیش نمایشی از محتوای اپلیکشن را در اختیار داشته باشد و این بدان معناست که برای دسترسی به اطلاعات سریع، به باز کردن کامل اپلیکیشن نیازی نیست.
این احتمال وجود دارد که هر دو نسخه ی شیائومی می نوت ۲ از تراشه ی کوالکوم اسنپ دراگون ۸۲۰ و یا ۸۲۱ بهره مند شوند. از دیگر ویژگی های مشترک این دو نسخه می توان به اسکنر اثر فوق صوت در زیر نمایشگر، قابلیت های NFC، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۳.۰ اشاره کرد.
با توجه به ویژگی های متفاوت آنها، قیمت نسخه های مختلف نیز متفاوت خواهد بود. مدل رم ۴ گیگابایتی شیائومی می نوت ۲ با قیمت ۲۴۹۹ یوان معادل ۳۷۵ دلار به فروش خواهد رسید؛ این در حالیست که نسخه ی رم ۶ گیگابایتی با حافظه ی ۶۴ گیگابایتی معادل ۲۹۹۹ یوان (۴۵۰ دلار) ارزش گذاری شده است. بالاترین نسخه ی شیائومی می نوت ۲ با ۶ گیگابایت رم و حافظه ی ۱۲۸ گیگبایتی، با قیمت ۳۴۹۹ یوان یا ۵۲۵ دلار عرضه خواهد شد.
منبع: digitaltrends

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا