اخبار تکنولوژی

شیائومی ۱۵ اولترا دوربین ارتقایافته دارد

Xiaomi 14 Ultra که در فوریه سال جاری عرضه شد، به دلیل قابلیت‌های عکاسی درجه یک خود مورد تحسین گسترده منتقدان و کاربران قرار گرفت. به عنوان یک کاربر ۱۴U، باید تأکید کنیم که این گوشی مطمئناً شما را تحت تأثیر قابلیت‌های تصویربرداری خود قرار خواهد داد. با این حال، زمان زیادی از عرضه ۱۴U نگذشته و ما در حال حاضر اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند شیائومی ۱۵ اولترا داریم که سال آینده عرضه خواهد شد.

همانطور که می‌دانیم، شیائومی مدتی است که روی گوشی‌های سری ۱۵ کار می‌کند. شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو خیلی زودتر در ماه اکتبر عرضه خواهند شد و شیائومی ۱۵ اولترا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد.

به گفته وبلاگ نویس معروف چینی Digital Chat Station، نمونه‌های اولیه Xiaomi 15 Ultra دارای دوربین‌های تله فوتو و سوپر پریسکوپ بسیار ارتقا یافته هستند. این بدان معنی است که هر دو دوربین تله فوتو و پریسکوپ نسبت به Xiaomi 14 Ultra پیشرفت زیادی خواهند داشت. انتظار می‌رود که هم سنسور و هم فاصله کانونی افزایش یابد.

شیائومی ۱۵ اولترا همچنین دارای سیستم دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱ اینچی، دوربین‌های فوق عریض و تله فوتو پریسکوپ خواهد بود. تمامی این دوربین‌ها با همکاری لایکا طراحی خواهند شد. این گوشی هوشمند از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره می‌برد و سیستم عامل HyperOS 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ را بوت می‌کند.

شیائومی ۱۵ اولترا اوایل ۲۰۲۵ از راه می رسد

پیش از این، عرضه جهانی شیائومی ۱۵ اولترا نیز فاش شده بود. Xiaomi 15 Ultra در بازارهای جهانی و در هند برای فروش در دسترس خواهد بود. این دستگاه قبلاً در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است و عرضه جهانی بالقوه در سال آینده را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این گوشی در نمایشگاه MWC 2025 در بارسلون معرفی شود.

در دیگر خبرها نتایج Geekbench از گوشی شیائومی پوکو M6 Plus 5G آینده رویت شده و نشان می‌دهد که عرضه این گوشی ممکن است نزدیک باشد. این خبر به دنبال راه‌اندازی مدل دیگر آن، یعنی Redmi 13 5G منتشر شد. ما انتظار داریم M6 Plus 5G خیلی زود رونمایی شود زیرا هر دو گوشی Redmi 13 5G و POCO M6 Plus 5G مشخصات یکسانی دارند و M6 Plus امروز در پایگاه Geekbench رویت شد.

پیش از این، M6 Plus 5G نیز در لیست گواهی Google Play دیده شده بود. در گزارش قبلی با شما به اشتراک گذاشتیم که شماره مدل پوکو M6 Plus 5G چیزی نیست جز ۲۴۰۶۶PC95I. اکنون، دستگاهی با همان شماره مدل در بنچمارک Geekbench ظاهر شده  که تأیید می‌کند در واقع همان مدل موردنظر است. تیم MySmartPrice این شماره مدل را در Geekbench کشف کرد و گزارش قبلی ما را تأیید کرد.

این گوشی قرار است با چیپست Snapdragon 4 Gen 2 AE معرفی شود. طبق نتایج Geekbench، این گوشی با ۶ گیگابایت رم همراه خواهد شد. ما پیشتر مشخصات دوربین دستگاه را نیز به اشتراک گذاشته بودیم. این گوشی دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ S5KHM6 به عنوان دوربین اصلی و دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا