اخبار

شیائومی Mi Max 3 با نمایشگر ۶.۹ اینچی و باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی در TENAA دیده شد

شیائومی قصد دارد به زودی محصول جدیدی را با نام Mi Max 3 معرفی و روانه بازار کند. حال اطلاعاتی از این محصول توسط TENAA فاش شده است. همراه موبایلستان باشید تا با مشخصات می مکس ۳ بیشتر آشنا شویم.
چندی پیش مدیرعامل کمپانی شیائومی (Xiaomi) اعلام کرد که این شرکت در حال کار روی تلفن هوشمند جدیدی است که جایگزین Mi Max 2 خواهد بود. بر اساس ادعای وی، محصول مذکور ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. حال اطلاعات این تلفن هوشمند توسط لیست TENAA فاش شده است.

مطالب مرتبط:

با وجود اینکه Mi Max 2 دارای نمایشگر ۶.۴۴ اینچی بود، اما محصول جدید از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر بهره می‌برد که ۶.۹ اینچی است. با وجود اینکه سایز نمایشگر در این تلفن هوشمند افزایش یافته، اما انتظار داریم که ابعاد کلی آن همانند گذشته باشد. این دستگاه حدود ۲ میلی متر بلند‌تر از نسخه قبلی است و شیائومی توانسته با استفاده از کاهش حاشیه‌های نمایشگر، صفحه نمایش بزرگ‌تری را روی دستگاه نصب کند. نسبت تصویر این صفحه نمایش نیز ۱۸:۹ است. شیائومی بدنه این دستگاه را از آلومینیوم ساخته و سنسور اثر انگشت آن نیز در پشت دستگاه قرار دارد.
شیائومی Mi Max 3
در خصوص مشخصات داخلی این شیائومی Mi Max 3 باید بگوییم که شیائومی در محصول جدید خود از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فراکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده کرده است که به نظر می‌رسد کوالکام اسنپ دراگون ۶۳۶ باشد. محصول مذکور در سه نسخه بر اساس حافظه داخلی و رم عرضه خواهد شد. افرادی که نیاز به یک تلفن هوشمند ارزان و اقتصادی دارند، می‌توانند نسخه پایه آن را با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. نسخه قدرتمند‌تر از آن نیز دارای حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. همچنین یک نسخه قدرتمند از این تلفن هوشمند نیز وجود دارد که از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر سه نسخه دارای باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند و سیستم عامل آن‌ها نیز نسخه ۸.۱ از اندروید Oreo است. رابط کاربری شیائومی با نام MIUI 10 روی Mi Max 3 نصب شده است. در بخش پشتی این تلفن هوشمند شاهد دوربین دوگانه هستیم که سنسور اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و اطلاعاتی در خصوص سنسور دیگر آن ارائه نشده است. دوربین سلفی این دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی است.
انتظار می‌رود که شیائومی تلفن هوشمند جدید خود را با نام Mi Max 3 ماه آینده در کنار Mi Pad 4 و Redmi 6 Pro معرفی کند. این تبلت‌ها در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای، سفید، طلایی، رز گلد، صورتی، قرمز و آبی عرضه خواهند شد. نظر شما در خصوص این تلفن هوشمند چیست و چه انتظاراتی از آن دارید؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا