اخبار

شیائومی Mi5:بالاترین سطح تکنولوژی،کمترین سطح قیمت

شیائومی یک شرکت چینی فعال در عرصه ی گوشی های موبایل می باشد،شیائومی در بین کاربران به این معروف است که با وجود تولید قویترین و مجهز ترین گوشی ها،قیمت تمام شده ی محصولاتش واقعا ناچیز است،و همین قیمت ارزان باعث شده تا این شرکت چینی در طول چند سال عمر کوتاهش هوادارانی را به خود اختصاص دهد.
شیائومی قصد دارد تا پرچمدار جدید خود را در کنفرانس جهانی موبایل امسال که به زودی در بارسلونا برگزار می شود به طور رسمی معرفی کند.
شیائومی Mi5 اولین محصول این شرکت چینی است که در سطح جهانی عرضه می شود و با توجه به اطلاعاتی که در دست داریم می خواهیم مختصری در باره ی جزییات آن برایتان بگوییم.در بحث مشخصات ظاهری همانطور که از آخرین رندر های منتشر شده مشخص می باشد،در طراحی آن از شیشه و فلز استفاده شده،که با توجه به قیمت پایینی که محصولات شیائومی به خود اختصاص می دهند واقعا تحسین بر انگیز است،همچنین دکمه ی Home این گوشی شباهت زیادی به گوشی های سامسونگ دارد.
در قسمت فنی طبق آخرین اطلاعات ما،این گوشی به صفحه ی نمایشی ۵.۱۵ اینچی با دقت ۱۹۲۰*۱۰۸۰ مجهز گردیده است و از پردازنده ی ۶۴ بیتی Qualcomm Snapdragon 820 SoC با قدرت پردازش ۲.۱۵ گیگاهرتز استفاده می کند،با اینکه اخبار موثقی راجع به حافظه ی رم این گوشی در دست نیست اما انتظار داریم حداقل ۳ گیگابایت حافظه ی رم را به خود اختصاص داده باشد،حافظه ی داخلی آن هم ظرفیتی ۳۲ گیگابایتی خواهد داشت.در رابطه با دوربین شایعاتی وجود دارد که از دوربین ۲۶ مگا پیکسلی Mi5 صحبت می کنند ولی از آنجا که منابع این شایعات منابع قابل اعتمادی نیستند باید تا هفته ی آینده منتظر معرفی رسمی آن باشیم.
شیائومی Mi5 در تاریخ ۲۴ فوریه در کنفرانس جهانی موبایل معرفی خواهد شد و باید ببینیم واکنش بازار به این غول ارزان قیمت چگونه خواهد بود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا