اخبار

شیایویی قصد دارد ۱۰۰۰ فروشگاه محصولات شیائومی در سراسر جهان احداث کند !

مدیرعامل کمپانی شیائومی در تازه‌ترین مصاحبه خود خبر داده است که آن‌ها در حال برنامه ریزی جهت احداث ۱۰۰۰ فروشگاه محصولات شیائومی در سراسر جهان هستند که طی چند سال پیش رو به‌صورت کامل عملی خواهد شد. این شرکت در حال حاضر محصولات خودش را به‌صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می‌رساند.
شیائومی (Xiaomi) طی سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند در چین تبدیل شده است. این شرکت با آنکه احداث آن به سال ۲۰۱۰ باز می‌گردد و هنوز هم کمپانی نوپایی به‌حساب می‌آید، به موفقیت‌های بزرگی در چین دست یافته است و در حال تبدیل شدن به برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین است. با تمام این تفاسیر جالب است بدانید که شیائومی هنوز فروشگاه‌های بزرگی برای محصولات خود ندارد و آن‌ها را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. حال پس از گذشت ۶ سال به نظر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند تا انتظار مردم را برآورده کرده و فروشگاه‌های فیزیکی محصولات خود را راه اندازی کنند.
«لی جون» مدیرعامل شیائومی در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرده که طی سال‌های پیش رو شاهد احداث بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه محصولات شیائومی به‌صورت فیزیکی خواهید بود که هر کدام از آن‌ها به بزرگی ۲۵۰ متر مربع خواهند بود. اما چرا شیائومی قصد دارد تا فروش فیزیکی را جایگزین فروش آنلاین کند؟
به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند راه دو کمپانی موفق اوپو و ویوو که طی یکی دو سال گذشته با تمرکز ویژه بر روی فروش آفلاین، به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کرده‌اند را ادامه دهند. جالب است بدانید که کمپانی اوپو پس از شیائومی، چهارمین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند جهان است.
 
احداث 1000 فروشگاه محصولات شیائومی
فرصت مناسبی برای شیائومی به وجود آمده تا بتواند در فروش آفلاین محصولات خودش نیز عرضه اندام کند و ما شاهد قمار بزرگی خواهیم بود که این کمپانی با این کار انجام خواهد داد. بدون شک باید انتظار داشته باشیم که بسیاری از شعبات فروشگاه محصولات شیائومی در آسیا مستقر شود که بیشترین سهم را نیز خود چین و پس از آن هند در اختیار خواهد داشت. ما هنوز هم در انتظار عرضه جهانی محصولات شیائومی و همچنین گسترش آن بیش از پیش هستیم. محصولاتی که عرضه آن‌ها به بازارهای بین‌المللی اروپایی و آمریکایی می‌تواند هر چه بیشتر به نام این تولیدکننده چینی اعتبار ببخشد. احداث فروشگاه محصولات شیائومی و عرضه آن‌ها به‌صورت فیزیکی گامی مؤثر در این راه خواهد بود.
در هر صورت ما شاهد پیشرفت روز افزون این کمپانی هستیم. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند برند شیائومی به‌صورت آنلاین عرضه می‌شوند و این کمپانی قصد دارد تا نیمه دوم سال جاری از چند گوشی هوشمند اندرویدی دیگر نیز رونمایی کند. گجت نیوز تازه‌ترین اخبار مربوط به کمپانی شیائومی را در اختیار علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی خواهد گذاشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا