اخبار تکنولوژی

طرح ویژه بیمه موبایل دیجی پی

بیمه موبایل چند سالی است که به عنوان یکی از خدمات پوشش‌دهی آسیب‌های مربوط به موبایل توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود. دیجی‌پی از جمله نهادهای مالی است که این بیمه را ارائه می‌دهد. این بیمه، هزینه موبایل شما را در برابر انواع آسیب‌ها پوشش می‌دهد. برای استفاده از بیمه دیجی‌پی، قطعا گام اصلی خرید بیمه و فعال کردن آن است که این کار را می‌توانید با ارائه مبلغ تعیین شده انجام دهید.

بیمه موبایل اهمیت زیادی در حفظ دستگاه شما دارد. از این رو هر چه از نظر زمانی موبایل خود را زودتر بیمه کنید بهتر است؛ زیرا ممکن است حتی چند دقیقه بعد از خرید موبایل نیز دستگاه شما به هر دلیلی آسیب ببیند. با این حال ممکن است برخی از شما در زمان خرید، امکان فعال کردن این بیمه را نداشته باشید. اما طرحی بنام طرح ویژه بیمه موبایل دیجی‌پی وجود دارد که امکان بیمه شدن موبایل شما را از طریق اعتبار و به صورت قسطی فراهم می‌کند.

کمی با بیمه موبایل دیجی‌پی آشنا شویم

بیمه موبایل آسیب‌ها و حوادث مختلف مربوط به گوشی شما را پوشش می‌دهد. این پوشش‌دهی شامل آسیب‌های ناشی از نفوذ مایعات، نوسانات الکتریکی، ضربه‌ها و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله یا آتش سوزی است. اگر گوشی شما دچار هر یک از حوادث ناگوار فوق شود، بیمه موبایل دیجی‌پی، خسارت آن را تا سقف ۱۰۰ درصد جبران می‌کند. علاوه بر مواردی که اشاره کردیم، سرقت تلفن همراه نیز تحت پوشش بیمه موبایل است. این در حالی است که بسیاری از بیمه‌ها تنها شکست حرز را تحت پوشش بیمه موبایل قرار می‌دهند. شکست حرز به معنای آن است که سرقت با توسل به تهدید یا زور انجام شده باشد.

شاید مشابه موارد فوق توسط بسیاری از بیمه‌ها نیز ارائه شود؛ اما پوشش‌دهی بیمه موبایل دیجی‌پی ۱۰۰ درصدی است و شامل انواع آسیب‌ها از جمله سرقت نیز می‌شود. حتی موبایل قاپی. این در حالیست که بسیاری از بیمه‌ها موارد مربوط به سرقت را تنها در مواردی همچون شکست حرز ارائه می‌دهند. از طرفی میزان پوشش‌دهی بیمه سایر موبایل‌ها ۱۰۰ درصدی نیست.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که مواردی نیز وجود دارد که بیمه موبایل دیجی پی آنها را پوشش نمی‌دهد. این آسیب‌ها شامل آسیب‌های ناشی از نقص نرم‌افزار، خراش‌های سطحی که بر عملکرد گوشی تأثیر نمی‌گذارد، آسیب به لوازم جانبی مانند شارژر یا باتری و مشکلات مربوط به شماره سریال تلفن است. همچنین، خسارات ناشی از اشتباهات سازنده یا سهل انگاری عمدی نیز پوشش داده نمی‌شوند.

فعال کردن بیمه موبایل دیجی پی

برای فعال کردن بیمه موبایل دیجی‌پی، باید وارد صفحه بیمه موبایل دیجی پی شوید و با طی کردن مراحل مربوط به بیمه از جمله وارد کردن مشخصات بیمه، مراحل لازم را تکمیل کنید. یکی از مراحل تکمیل بیمه، وارد کردن هزینه بیمه است.

اما اگر هزینه بیمه را در زمان فعال کردن یا ثبت نام نداشته باشید، آن وقت چه؟ در اینجا می‌توانید از طرح ویژه بیمه موبایل دیجی‌پی استفاده کنید. منظور از طرح ویژه، طرح bnpl است. این طرح اعتباری، طرحی است که بر اساس آن می‌توانید کالاها یا خدمات مورد نظر خود را خریداری کنید و هزینه آن را طی روزهای یکم تا پنجم ماه بعد پرداخت کنید. حداقل اعتبار bnpl یک میلیون تومان و حداکثر آن پنج میلیون تومان است.

مزایای طرح ویژه بیمه موبایل دیجی پی

بیمه دیجی‌پی و طرح ویژه آن مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای این طرح و بیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش جامع

بیمه موبایل دیجی‌پی انواع آسیب‌های وارده به تلفن همراه شما را پوشش می‌دهد. اما جالب است بدانید که این بیمه تنها شامل گوشی یا تلفن همراه نیست؛ بلکه دستگاه‌هایی همچون تبلت، کنسول، لپ تاپ و… را نیز شامل می‌شود.

پوشش سرقت

برخلاف بسیاری از شرکت‌های بیمه دیگر که در شرایط خاص سرقت را پوشش می‌دهند (مانند سرقت با توسل به تهدید یا زور)، بیمه موبایل دیجی‌پی سرقت را به طور جامع پوشش می‌دهد. بدون توجه به روش مورد استفاده از سرقت. این ویژگی منحصربه فرد تنها شامل بیمه دیجی‌پی است.

پوشش ۱۰۰ درصدی

بیمه موبایل دیجی‌پی پوشش ۱۰۰ درصدی را برای انواع آسیب‌ها از جمله سرقت ارائه می‌کند. این ویژگی بسیار مهم و برجسته است؛ زیرا برخی از ارائه دهندگان بیمه ممکن است محدودیت‌هایی در میزان پوشش‌دهی داشته باشند یا ممکن است پوشش کاملی برای انواع خاصی از خسارات ارائه ندهند.

فرآیند فعال سازی راحت

فعال سازی بیمه موبایل دیجی‌پی ساده است. چنانچه مشتریان می‌توانند به راحتی و با مراجعه به صفحه بیمه موبایل دیجی‌پی آن را انجام دهند.

استفاده از طرح bnpl

طرح bnpl یا الان بخر، بعدا پرداخت کن، طرح ویژه ارائه شده توسط دیجی‌پی است که به مشتریان امکان می‌دهد کالا یا خدمات خود را خریداری کرده و هزینه آن را در روزهای اول تا پنجم ماه بعد پرداخت کنند. این گزینه انعطاف پذیری مالی زیادی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

با این حال، همانطور که مشاهده کردید برخی از استثناها و محدودیت‌ها برای پوشش ارائه شده توسط بیمه موبایل دیجی‌پی وجود دارد. البته محدودیت‌های موجود نیز در مورد اکثر بیمه‌ها مشترک است و شامل آسیب‌های جزئی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا