اخبار تکنولوژی

لپ تاپ ایسر Extraordinary Go با وزن کم معرفی شد

Acer TravelLite به‌تازگی با پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 و باتری ۴۹ وات ساعتی عرضه شده است. این شرکت اکنون یک لپ‌تاپ باریک و سبک جدید به نام ایسر Extraordinary Go را در چین عرضه کرده است.

مشابه اولی، از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 نیز برخوردار است، اما از شارژ سریع‌تر و ظرفیت باتری بیشتر پشتیبانی می‌کند.  این لپ تاپ تنها ۱.۴۹ کیلوگرم وزن دارد، یک باتری ۵۸ وات ساعتی شامل آن شد و آداپتور برق ۱۰۰ واتی گالیوم نیترید دارد. به گفته این شرکت، عمر باتری تئوری ۸ ساعت را ارائه می‌دهد. با این حال، بسته به استفاده متفاوت خواهد بود.

پس از باز کردن درب، به یک پنل ۱۴ اینچی IPS با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ رو به رو خواهید شد. رزولوشن FHD+ نرخ نوسازی ۶۰ هرتز ارائه می‌دهد. این پنل همچنین دارای پوشش رنگی ۴۵درصدی استاندارد NTSC است که برای ویرایش ویدیو یا عکس توصیه نمی‌شود. با این حال، برای موارد استفاده‌ای که نیازی به نمایش دقیق رنگ ندارند، مانند تولید متن، مشکلی ندارد.

از ویژگی‌های برجسته این دستگاه پشتیبانی از باز و بسته شدن ۱۸۰ درجه درب آن است. همچنین دارای دوربین Full HD و صفحه کلید با نور پس زمینه است. Extraordinary Go مجهز به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5-12450H بوده که دارای توان ۴۵ وات است. برای خنک شدن دارای دو لوله حرارتی و دو فن است. همچنین می‌توانید با استفاده از Fn+F بین سه حالت عملکرد سوئیچ کنید تا تعادل کامل بین عملکرد و عمر باتری را بر اساس گردش کار خود پیدا کنید.

ایسر Extraordinary Go از راه رسید

برای اتصال بی سیم، از WiFi 6 و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ از حافظه‌ رم پرسرعت LPDDR5 همراه با دو اسلات M.2 PCIe Gen4 SSD با سرعت بالا پشتیبانی دارد. با حافظه ۱۶ گیگابایتی  رم ۴۸۰۰ مگاهرتز از پیش نصب شده به فروش می‌رسد.

در دیگر خبرها ایسر یک لپ‌تاپ جدید مقرون‌به‌صرفه را معرفی کرده است که هدف آن کاربران تجاری است. جدیدترین محصول ایسر TravelLite نام دارد. این مدل با در نظر گرفتن قابلیت حمل طراحی شده که برای حرفه‌ای‌هایی که همیشه در حال حرکت هستند ایده‌آل است.

با وجود قابل حمل بودن و همچنین مقرون به صرفه بودن، TravelLite هنوز محکم است و بسیار خوب. بیایید دریابیم که لپ تاپ چه چیزی را از جعبه ارائه می‌دهد.

TravelLite یک لپ‌تاپ باریک و سبک با وزن ۱.۳۴ کیلوگرم بوده که بیشتر لپ‌تاپ‌های تاشوی سنتی در بخش قیمتی موجود در بازار موجود است. همچنین با بدنه آلومینیومی خود بادوام بوده و دارای گواهی استاندارد نظامی MIL-STD 810H است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی LCD با وضوح FHD بوده و یک پوشش ضد تابش برای کاهش انعکاس دارد.

محصول جدید ایسر دارای صفحه کلید مقاوم در برابر نور پس زمینه است. همچنین یک اسکنر اثر انگشت اختیاری بر روی پد لمسی قرار داده شده است. این لپ تاپ دارای وب‌کم FHD با شاتر خصوصی داخلی بوده و از TPM 2.0 و اسلات قفل کنزینگتون برای امنیت بهره می‌برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا