اخبار

عرضه اندروید اوریو برای برخی از میان رده‌های سامسونگ

حال که عرضه به‌روزرسانی اندروید اوریو برای تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۸، سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ به پایان رسیده است، اینک وقت آن رسیده است که سامسونگ به‌روزرسانی یاد شده را برای دیگر تلفن‌های همراه هوشمند واجد شرایط برند خود آماده کند. با این حال سامسونگ تصمیم دارد تا به‌روزرسانی اندروید اوریو را برای برخی از تلفن‌های همراه هوشمند میان رده خود نیز عرضه کند.
هم اکنون تنها چندی از تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ از اندروید ۸٫۰ اوریو برخوردار هستند و که البته بسیاری از این دستگاه‌ها نسخه اندروید یاد شده را به‌صورت پیش‌فرض بر روی خود داشته‌اند و آن‌ها را از طریق به‌روزرسانی دریافت نکرده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا این کندی در عرضه به‌روزرسانی یاد شده را با ارائه این به نسخه جدید از اندروید برای دستگاه‌های میان رده جبران کند.


مطالب مرتبط:

 


 
در میان تلفن‌های همراه هوشمندی که در لیست انتظار دریافت به‌روزرسانی اندروید اوریو هستند نام دستگاه‌هایی نظیر گلکسی A5 و گلکسی A3 نسخه ۲۰۱۷ نیز دیده می‌شود. همچنین نام سامسونگ Xcover 4 به همراه سایر تلفن‌های همراه هوشمند نظیر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در فهرست یاد شده دیده می‌شود.
جدای این تلفن‌های همراه هوشمند که نام آن‌ها در Wi-Fi Alliance منتشر شده است، انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی تب اس ۳ نیز به همراه سایر دستگاه‌های هوشمند این به‌روزرسانی را دریافت کند. متأسفانه، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج برای دریافت این به‌روزرسانی بیش‌ازحد قدیمی هستند و ازاینجایی‌که سامسونگ به‌تازگی پشتیبانی از این دو تلفن همراه هوشمند را متوقف کرده است، احتمال دریافت به‌روزرسانی جدید بر روی این دستگاه‌ها به صفر می‌رسد.


مطالب بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا