اخبار

عرضه رسمی iOS 11.2.5 برای کاربران اپل

عرضه رسمی iOS 11.2.5 برای کاربران اپل

به تازگی کمپانی اپل به رونمایی و عرضه جدیدترین نسخه از سیستم عامل iOS روی آورده است. البته این نسخه از سیستم عامل یاد شده هنوز در حالت بتا بوده و با شماره iOS 11.2.5 عرضه شده است.
البته همانطور که می دانید هفته گذشته iOS  نسخه Public Beta 4 عرضه شد که با به روز رسانی دستگاه های اپل به این سیستم عامل در ابتدا تغییر چندان جدیدی حس نشده و چیز جذابی بر روی صفحه نمایش ارائه نشد. البته این امر چندان غیر منتظره نیست زیرا باید به یاد داشته باشیم که رفته رفته به پایان چرخه نسخه iOS 11.2.5 نزدیک می شویم. در رابطه با دلیل این امر که چرا نسخه یاد شده بلافاصله بعد از Public Beta 4 عرضه شده است باید اشاره کرد که اپل به دنبال این است که عرصه کاری خود را خالی کرده و سایر ویژگی ها از قبیل کنترل و ردیاب سلامت باتری را به بتای جدید که به احتمال بسیار زیاد نسخه iOS 11.3 خواهد بود عرضه کند.
البته لازم به ذکر است که در حالی که عرضه نسخه Public Beta 3 راه جدید و البته جذابی را برای دسترسی به پادکست های خبری با سیری ارائه کرد اما ویژگی چنان جذاب و شگفتی آفرینی با اخرین نسخه از این سیستم عامل یعنی iOS 11.2.5 عرضه نشد. بنابراین می توان حدس زد که این به روز رسانی بیشتر جنبه رفع نقص داشته و به صورت بسیار ساده و کم سر و صدا به کاربران ارائه شده است.
با این وجود اگر هنوز هم کاربر برنامه بتا هستید داشتن باگ های کمتر برای شما خوشایند خواهد بود. جدیدترین نسخه ارائه شده از سیستم عامل یاد شده فعلا در میان گزینه های بتا بهترین و با ثبات ترین است و به احتمال بسیار زیاد تا پایان ماه میلادی جاری نیز نسخه به روز رسانی سیستم عامل جدیدی را از اپل شاهد نخواهیم بود. لازم به ذکر است که با ورود به ادرس Settings > General > Software Update می توانید این به روز رسانی را انجام دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا