اخبار

عرضه سری Galaxy A6 سامسونگ در اروپا و آسیا

Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus که در اواخر سال ۲۰۱۷ به عنوان گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ معرفی شده‌ بودند در آینده ای نزدیک در بازارهای اورپا و آسیا و روسیه عرضه خواهند شد. گوشی‌های سری Galaxy A6 نسبت به گوشی‌های Galaxy A8 مقرون به صرفه تر هستند.
سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸٫۰ بر روی گوشی‌های جدید سامسونگ اجرا می‌‌شوند بنابراین انتظار می‌رود رابط‌ کاربری با رام Samsung Exprience شخصی‌سازی شده باشد. احتمال اینکه گوشی‌های Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus به دلیل عرضه با سیستم‌عامل اندروید اوریو از پروژه تربل گوگل پشتیبانی کنند٬ بسیار بالاست. و همانطور که می‌دانید پشتیبانی از پروژه تربل گوگل سبب می‌شود سامسونگ، بتواند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را با سرعت بیشتری توسعه دهد و آن‌ها را برای گوشی‌های جدیدش منتشر نماید.
با درنظر گرفتن قیمت مقرون به صرفه گوشی‌های Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus و این موضوع که این گوشی‌ها محصولاتی اقتصادی هستند انتظار می‌رود به سرعت در بازارهای اروپا و خاورمیانه، عرضه شوند.

Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus

مشخصات کلی گوشی Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus

Galaxy A6
شماره مدل SM-A600FN
تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ و سه گیگابایت رم
۳۲ گیگابایت حافظه داخلی امکان استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا ۲۵۶ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸٫۰
صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد ۱۶:۹
Galaxy A6 Plus
شماره مدل SM-A605G
تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام و چهار گیگابایت رم
۳۲ گیگابایت حافظه داخلی امکان استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا ۲۵۶ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸٫۰
صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد ۱۶:۹
اطلاعات سخت افزاری بدست آمده با تحلیل تاییدیه های رگولاتوری کسب شده توسط گوشی های سری Galaxy A6 صورت گرفته است.

مطالب مرتبط:

دوربین گوشی Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus

با افزایش استفاده از دو سنسور برای دوربین اصلی گوشی٬ حتی در  گوشی‌های ارزان‌ قیمت باز هم بسیار بعید است میان‌رده‌های جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز شده باشند. در نتیجه، انتظار داریم Galaxy A6 و Galaxy A6 Plus با یک دوربین در قاب پشتی عرضه شود. همچنین، گوشی‌های جدید سامسونگ از سری Galaxy A با طراحی بدون حاشیه ارائه نخواهند شد. حتی با بررسی گوشی‌های Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus که مدل های ارائه شده در سال ۲۰۱۸ هستند٬ متوجه می‌شویم که حاشیه‌های این گوشی ها نسبت به مدل های پیشین بسیار باریک شده اند ولی حذف نشده اند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا