اخبار

عرضه نیرومندترین باتری تلفن همراه توسط شرکت Oukitel


شرکت Oukitel یکی از شرکت‌های کمتر شناخته شده در بازار جهان به‌حساب می‌آید ولی این شرکت تلفن همراهی را به بازار عرضه کرده است که نیرومندترین باتری ممکن را در اختیار دارد.
امروزه باتری تلفن‌های همراه هوشمند به یک معضل بزرگ برای کاربران تبدیل شده است. برای بسیاری از ما، دو بار شارژ کردن دستگاه همراهمان در طول روز امری طبیعی است. با این وجود شرکت‌هایی مانند Oukitel وجود دارند که می‌خواهند این مشکل را به روشی ساده حل کنند.
این شرکت به‌تازگی محصول جدید خود با نام Oukitel k10 معرفی کرده است. این تلفن همراه در نوع خود یکی از عجیب‌ترین محصولات تاریخ است. باتری این محصول دارای حجم ۱۱ هزار آمپرساعت است که برای بسیاری از ما حتی از قدرت پاوربانک هایمان نیز بیشتر است.
این تلفن همراه به یک تراشه پردازشی هشت هسته‌ای از شرکت مدیاتک مجهز است. این پردازنده دارای کلاک ۲ گیگاهرتز است و از نوع هلیو p23 به‌حساب می‌آید. علاوه بر پردازنده یاد شده، این دستگاه ۶ گیگابایت رم در اختیار دارد که موجب میشود تا توان پردازشی این محصول بسیار نیرومند باشد.
همچنین نمایشگر Oukitel k10 نیز با نسبت تصویری ۱۸ به ۹ طراحی شده است و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. این نمایشگر از نوع ال سی دی است و به همین دلیل نیز مصرف باتری چندان زیادی ندارد. علاوه بر موارد یاد شده، این تلفن همراه دارای دو دوربین اصلی و دو دوربین سلفی است. دوربین اصلی این محصول از دو عدسی ۲۱ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است و دوربین سلفی نیز از دو عدسی ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی به وجود آمده است که موجب می‌شود تا بتوان این محصول را از نظر دوربین نیز بسیار مطلوب و نیرومند دانست.
باتری ۱۱ هزار آمپرساعتی این محصول برای کاربران معمولی برای ۳ یا حتی ۴ روز کار می‌کند. کاربرانی که کاربری سنگینی دارند نیز می‌توانید بیش از یک روز با یک نوبت شارژ سر کنند. به‌این‌ترتیب باید گفت که این تلفن همراه با قیمت ۲۵۰ دلاری خود یک گزینه ایدئال برای کاربران پرمصرف به‌حساب می‌آید. البته قیمت این محصول در پیش‌فروش این مقدار است و عرضه عادی آن به قیمت ۳۰۰ دلار انجام می‌شود.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا