اخبار

عرضه هوآوی پی ۴۰ پرو پلاس در خارج از چین

شرکت هوآوی در مارس سال جاری بود که سری گوشی هوشمند پی ۴۰ را معرفی کرد. حال مشخص شده که برند چینی درصدد است بزودی مدل پرو پلاس را در بازار خارج از چین عرضه خواهد کرد. گوشی هوشمند پی ۴۰ پرو پلاس یک گزینه ارزنده در میان خانواده پی ۴۰ بوده که مشخصات کلیدی بزرگ برای آن در نظر گرفته شده است. بخصوص اینکه دارای پیکربندی دوربین کم نظیری بوده که در هر پرچمداری نمی‌توان مشاهده کرد.

پی ۴۰ پرو پلاس به جای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتوی پریسکوپی در نسخه P40 Pro، از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ ولی فاصله کانونی دو برابری آن باعث شده تا بتوان به زوم اپتیکال ۱۰ برابری روی این گوشی دست یافت. برای فاصله‌های نزدیک‌تر و بهره بیشتر زوم، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتوی دیگر با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری در نظر گرفته شده که به این گوشی اجازه می‌دهد در هر فاصله‌ای، زوم بدون افت کیفیت را در اختیار کاربر قرار دهد.

هوآوی در راه بازار جهانی

از مشخصات کلیدی این محصول هوآوی باید به صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی با وضوح ۱۲۰۰×۲۶۴۰ پیکسل، حافظه رم ۸ گیگابایتی، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی، پردازنده کایرین ۹۹۰ نسخه ۵جی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. هوآوی درصدد است تا محصولی را در بازار عرضه دارد که به نوعی کم نظیر بوده و باید آن را مدلی برجسته به حساب آورد. به تازگی هوآوی مشخص کرده بزودی این گوشی پرچمدار راهی بازارهای خارج چین خواهد شد و بنابراین قرار نیست، همیشه این گوشی در بازار چین به فروش برسد.

البته جزئیات عرضه کامل مشخص نشده و باید منتظر ماند.


مطالب مرتبط:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا