اخبار

فاش‌شدن مشخصات MX5‌Pro‌Plus‌میزو با پردازنده‌ی اکسینوس۷۴۲۰

فاش‌شدن مشخصات MX5‌Pro‌Plus‌میزو با پردازنده‌ی اکسینوس7420,پردازنده‌ی اکسینوس7420,مشخصات MX5‌Pro‌Plus‌میزو,MX5‌Pro‌Plus‌میزو,سایت خبری موبایلستان,ام ایکس پرو,سامسونگ

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص فاش‌شدن مشخصات MX5‌Pro‌Plus‌میزو با پردازنده‌ی اکسینوس۷۴۲۰ خبر داده است ، پیش‌تر گفته می‌شد قرار است میزو گوشی ام ایکس ۵ پرو را معرفی کند که بعدها مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد خبری از این دستگاه نخواهد بود.

لی‌نان، نایب رئیس کمپانی میزو ماه گذشته اشاره کرده بود که این شرکت در حال توسعه خط تولید جدیدی از دستگاه‌های قدرتمند است و امکان دارد برند ام ایکس پرو را فراموش کند. البته لی‌نان به صورت مستقیم نگفت که قرار نیست ام ایکس ۵ پرو تولید شود و این برداشتی است که در گزارشات مختلف منتشر شده بود. تا کنون هیچ افشاگری از گوشی ام ایکس ۵ پرو منتشر نشده و گفته می‌شود محصولات رده بالای میزو نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهند شد.
ولی گفته می‌شود امروز تصاویری در چین فاش شده که نشان می‌دهد قرار است میزو یک گوشی به نام ام ایکس ۵ پرو پلاس را وارد بازار کند و با اینکه نام این گوشی برای ما خیلی تازگی ندارد ولی تصاویر منتشر شده به نوعی وجود آن را تایید می‌کنند. در این تصاویر می‌توانید کلید فیزیکی هوم، دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا را مشاهده کنید.

Meizu-mx5-Pro-Plus1

منبع چینی فاش کننده این تصاویر مدعی شده احتمالا این گوشی حدود ۲۵۰۰ یوآن معادل ۳۹۱ دلار قیمت دارد و به یک نمایشگر ۶ اینچی، ۴ گیگابایت رم، سنسور دوربین ۲۷ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ با معماری ۶۴ بیتی و لیتوگرافی ۱۴ نانومتری مجهز شده و با توجه به عکس‌های می‌توان حدس زد که بدنه‌ی آن فلزی است. ظاهرا پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ توانسته نظر دیگر شرکت‌ها را نیز جلب کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا