اخبار

فاش شدن اطلاعات و تصویر واقعی گوشی Xiaomi Mi 7

Xiaomi Mi 7 جدیدترین پرچمدار شیائومی است که چندی پیش تصاویر واقعی این گوشی منتشر گردید و اکنون طرفداران این برند بیش از پیش منتظر معرفی رسمی آن هستند.

Xiaomi Mi 7

بریدگی بالای صفحه نمایش در Xiaomi Mi 7:

با توجه به عکس‌های منتشر شده بنظر می‌رسد کمپانی شیائومی نیز برای آنکه از رقبای خود عقب نماند تصمیم به طراحی یک گوشی هوشمند با بریدگی بالای صفحه نمایش یا همان Notch گرفته است که در این پرچمدار جدید شیائومی٬ این بریدگی محل جای‌گیری دوربین سلفی و بلندگوی مخاطب است البته شیائومی حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است.
استفاده از این ظاهر حالا به یک ترند تبدیل شده است تا اکثر گوشی‌های ۲۰۱۸ را شامل شود. گوشی هایی مانند  OnePlus 6 و Huawei P20 نیز با ظاهری که از طراحی Notch بهره می‌گیرد برای معرفی و عرضه در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده اند.

سنسور اثر انگشت در Xiaomi Mi 7:

نتیجه بدست آمده از بررسی عکس‌های شیائومی می ۷ ٬ اظهارات Lei Jun رئیس شیائومی را تایید می‌کند. بنابر گفته های پیشین رئیس کمپانی شیائومی٬ حسگر اثرانگشت گوشی Xiaomi Mi 7 درون نمایشگر آن است بنابراین سنسور اثر انگشت در پشت گوشی یا پنل جلو آن وجود ندارد. برای استفاده از این قابلیت و آنلاک کردن دستگاه٬ کاربر باید انگشت خود را روی صفحه‌نمایش نگه دارد تا هویت او احراز شود.

Xiaomi Mi 7

دوربین دوگانه در Xiaomi Mi 7 :

همچنین با استناد به عکس‌های منتشر شده شاهد رونمایی از Xiaomi Mi 7 با دوربین دوگانه در قاب پشتی و چینش سنسورهای دوربین در پنل پشتی، به صورت عمودی خواهیم بود. به جزء چینش دوربین، سایر طراحی قاب پشتی مانند گوشی Xiaomi Mi 6 است. شیائومی برای پنل پشتی گوشی Xiaomi Mi 7 ، از شیشه استفاده کرده است به همین دلیل قاب پشتی براق بوده و لوگوی شرکت شیائومی را در خود جای داده است.

مطالب مرتبط:

جدیدترین اطلاعاتی که درباره این محصول شیائومی در دست است خبر از عرضه این گوشی با رام MIUI 9.5 میدهد همچنین انتظار می‌رود  Xiaomi Mi 7 از سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸٫۱ بهر‌مند شود.  لازم به ذکر است که کمپانی شیائومی قصد دارد پرچمدار جدید خود را به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز کند.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا