اخبار

فاش شدن عکس‌هایی از گلکسی A8 سامسونگ

فاش شدن عکس‌هایی از گلکسی A8 سامسونگ,عکس‌هایی از گلکسی A8 سامسونگ,گلکسی A8,سامسونگ,PC Online,عکس‌,Mobilestan.net,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص فاش شدن تصاویری از گلکسی A8 شرکت سامسونگ خبر داده است ، با این‌که سامسونگ معرفی گلکسی A8 را تایید نکرده اما به نظر می‌رسد این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. به تازگی نیز تصاویری از این گوشی منتشر شده‌اند که به طور کامل تمامی مشخصات ظاهری گوشی در آن‌ها واضح نی باشند.
وبسایت چینی PC Online عکس‌هایی از گوشی گلکسی A8 را منتشر کرده که به نظر نسخه‌ای نزدیک به نسخه‌ی نهایی آن می باشد.

Samsung-Galaxy-A8-1

بنابر گزارش‌های قبلی، گوشی جدید سامسونگ ابعادی معادل با ۱۵۸ در ۷۶.۷۷ در ۵.۹۴ میلی‌متر خواهد داشت و لقب نازک‌ترین گوشی سامسونگ تا به امروز را به خود اختصاص خواهد داد. گلکسی A8 مانند گلکسی اس ۶ از فریم فلزی بهره خواهد برد اما مشخصات درونی این گوشی پایین‌تر از رده‌ی پرچم‌داران خواهد بود.
پردازنده‌ی گلکسی A8 پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ خواهد بود که ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی قابل ارتقا، آن را همراهی خواهند کرد. دوربین اصلی این گوشی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ایسوسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل و وظیفه‌ی تامین انرژی آن بر عهده‌ی باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. گلکسی A8 از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع سوپر امولد بهره می‌برد و در زیر دکمه‌ی فیزیکی هوم، حسگر اثر انگشت نیز قرار داده شده است.
به نظر می‌رسد این گوشی ابتدا در چین و با قیمتی حدود ۵۰۰ دلار عرضه شود اما از زمان معرفی و عرضه اطلاعی در دست نیست و در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گوشی وارد بازارهای جهانی نیز خواهد شد یا خیر.

Samsung-Galaxy-A8-2 Samsung-Galaxy-A8-3 Samsung-Galaxy-A8-4

به نظر شما در خصوص این گوشی چیست؟ آیا با قیمت ۵۰۰ دلاری تمایلی به خرید این گوشی با حاشیه‌ها و ضخامتی کم خواهید داشت؟
بروزرسانی: گزارش‌های جدید خبر از معرفی این گوشی در تاریخ ۲۶ تیر ماه در چین می‌دهند.
منبع : زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا