اخبار

فاش شدن عکس جدیدی از اکسپریا زد‌۵ سونی

فاش شدن عکس جدیدی از اکسپریا زد‌5 سونی,اکسپریا زد‌5 سونی,SONY,XPERIA,عکس جدیدی از اکسپریا, XPERIA Z5 COMPACT,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری فاش شدن عکس جدیدی از اکسپریا زد‌۵ سونی خبر داده است ، نمایی از سنسور اثر انگشت تعبیه شده روی لبه‌ی این محصولات را نیز به خوبی مشخص می‌کند. سونی برای اینکه کاربران به راحتی بتوانند در لبه‌ی گوشی به سنسور اثر انگشت و کلیدهای تغییر حجم صدا دسترسی داشته باشند، تغییراتی را در محل قرارگیری این المان‌های سخت‌افزاری، مخصوصا کلید تغییر حجم صدا اعمال کرده است. تعبیه سنسور اثر انگشت یک قابلیت خیلی خاص در گوشی‌های هوشمند به شمار نمی‌رود؛ اما می‌توان آن را گزینه‌ی ایده‌آلی برای بالا بردن امنیت گوشی‌های هوشمند خواند.

Sony-xperia1

در این تصویر می‌توان زد ۵ کامپکت را روی زد ۵ مشاهده کرد. اکسپریا زد ۵ با توجه به بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر از ساختار باریک‌تری برخوردار است.
افزایش ۰.۳ اینچی سایز صفحه‌ی نمایش در کنار اضافه شدن سنسور اثر انگشت را می‌توان دو ویژگی و بهبود اصلی صورت گرفته در اکسپریا زد ۵ در مقایسه با نسل‌های پیشین پرچمدار این کمپانی خواند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا