اخبار

فبلت آیفون ۷ پلاس مجهز به ۳ گیگابایت رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی !!!

در تازه‌ترین شایعات پیرامون آیفون ۷ (iPhone 7) و فبلت آیفون ۷ پلاس (iPhone 7 Plus) به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد برای نخستین بار حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را به محصولات خودش اضافه کند. علاوه بر آن خبر می‌رسد که ظرفیت رم مدل پلاس نیز به ۳ گیگابایت افزایش خواهد یافت.
شایعه تازه‌ای پیرامون نسل آینده‌ی گوشی‌های هوشمند اپل آیفون ۷ (iPhone 7) و آیفون ۷ پلاس (iPhone 7 Plus) در بین کاربران شبکه اجتماعی ویبو دست به دست می‌چرخد. صبح روز گذشته خبری در ارتباط با این محصولات منتشر شد که بر اساس آن فبلت ۵٫۵ اینچی اپل نسبت به ظرفیت رم ۲ گیگابایتی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس با افزایش روبه‌رو خواهد شد و حاوی ۳ گیگابایت رم خواهد بود. هرچند که مدل اصلی آیفون ۷ با همان ظرفیت ۲ گیگابایتی رم به کار خود ادامه خواهد داد.

ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی در فبلت آیفون ۷ پلاس

یکی دیگر از تفاوت‌های بین این دو مدل آیفون ظرفیت داخلی آن‌ها خواهد بود. بر اساس این گزارش آیفون ۷ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد این در حالی است که فبلت آیفون ۷ پلاس (iPhone 7 Plus) با ظرفیت‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار خواهد شد. کمپانی اپل با عرضه آیفون ۶ اس رزولوشن دوربین آیفون‌ها را از ۸ به ۱۲ مگاپیکسل ارتقاء بخشید. حال به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها قصد دارند این دوربین را در مدل معمولی آیفون ۷ به ۲۱ مگاپیکسل ارتقاء دهند. از سویی دیگر آیفون ۷ اس نیز در قسمت پشتی خود میزبان دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و حاوی قابلیت زوم اپتیکال خواهد بود.
 
فبلت آیفون 7 پلاس
 
 
یکی دیگر از بخش‌هایی که می‌تواند طرفداران آیفون را خوشحال کند، بهبود عمر باتری این محصولات است. شایعه‌ی جدیدی به گوش می‌رسد که بر اساس آن آیفون‌های جدید از درگاه نوع C پشتیبانی خواهند کرد. صراحتاً باید گفت که انتظار می‌رود در این محصولات دیگر خبری از درگاه لایتینگ و جک ۳٫۵ میلی‌متری نخواهد بود. هرچند که هنوز چنین چیزی قطعی نیست؛ اما در صورت استفاده از این درگاه، آیفون‌ها نیز به تکنولوژی شارژ سریع مجهز خواهند شد. هرچند که به‌تازگی تصویری از یک هدفون مخصوص آیفون ۷ منتشر شده که به سوکت لایتینگ مجهز است.
یکی دیگر از شایعات پیرامون آیفون‌های جدید، تمرکز اپل بر روی بهبود وضعیت اتصالات وای-فای دستگاه‌های خود است تا کاربران بتوانند خیلی سریع‌تر از گذشته به اینترنت متصل شده و از اشتراک گذاری ویدیوهای ۴K گرفته شده توسط دوربین هندست خود لذت ببرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا