اخبار

فبلت لنوو وایب کی ۵ نوت ، رقیب ردمی نوت ۳ عرضه شد

به نظر میرسد که کمپانی لنوو این روزها به جدی ترین رقیب و حریف مستقیم برند شیائومی در چین تبدیل شده است و رقابت این دو برند محبوب بعد از عرصه‌ی نوت بوک‌های فوق باریک، این بار به رده‌ی فبلت ها رسیده است و لنوو وایب کی ۵ نوت (Vibe K5 Note)، فبلت جدیدی است که از سوی این کمپانی عرضه شده‌ است.
عرضه‌ی فبلت لنوو وایب کی ۵ نوت که قرار است رقیب اصلی فبلت ردمی نوت ۳ شیائومی باشد، برای اولین بار از کشور هند آغاز شده است و کاربران این کشور زودتر از چینی‌ها می‌توانند آن را خریداری کنند. این اسمارت فون زیبا در یک همکاری مشترک با خرده‌ فروشی هندی Flipkart روانه‌ی بازارهای محصولات الکترونیکی این کشور خواهد شد.
 
لنوو وایب کی ۵ نوت که از بدنه‌ای کاملا فلزی ساخته شده است، طراحی زیبایی دارد و در سه مدل سفید، مشکی و طلایی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این دیوایس دارای نمایشگر ۵.۵ اینجی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی خواهد بود و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای هلیو پی ۱۰ MT6755M که از دو کورتکس چهار هسته‌ای شامل هسته‌های ۱.۸ گیگاهرتزی و هسته‌های ۱ گیگاهرتزی تشکیل شده است، به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 در نقش مغز متفکر آن ایفای نقش خواهند کرد.
 

 

فبلت لنوو وایب کی ۵ نوت عرضه شد؛ رقیب ردمی نوت ۳ از هند سر بلند کرد
 
کاربران می‌توانند دو مدل متفاوت حاوی ۳ و یا ۴ گیگابایت حافظه‌‌ی رم این محصول را خریداری کنند که هر کدام از آنها دارای ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش تا سقف ۱۲۸ گیگابایت خواهند بود. سنسور تشخیص اثر انگشت و باتری با ظرفیت شارژدهی ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات اصلی فبلت لنوو وایب کی ۵ نوت هستند که قرار است سیستم عامل اندروید مارشمالو به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شود.
 
یک دوربین ۱۳ مگاپیسکلی بر روی پنل پشتی وایب کی ۵ نوت قرار دارد که از تکنولوژی تشخیص خودکار صحنه و فوکوس خودکار برخودار است و با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای تصاویر سلفی، امکانات عکاسی آن را تشکیل می‌دهند. لنوو وایب کی ۵ نوت دارای سیستم دالبی Atmos audio است اما تنها یک اسپیکر بر روی پنل پشتی آن قرار دارد که در مقایسه با اسپیکرهای استریو در پنل جلویی K4 Note، نسل جدید از این سری از فبلت‌های لنوو دارای امکانات محدودتری است.
 
گفتنی است که خریداران با پرداخت ۱۱ هزار و ۹۹۹ روپیه (۱۷۹دلار) می‌توانند مدل دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم این فبلت و با پرداخت ۱۳ هزار و ۴۹۹ روپیه (۲۰۲ دلار) مدل دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم آن را خریداری کنند که با توجه به امکانات سخت افزاری لنوو وایب کی ۵ نوت ، یک قیمت مناسب در رده‌ی فبلت‌ها به نظر می‌رسد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا