اخبار

فبلت Honor V8 Max با نمایشگری ۶٫۶ اینچی در ماه آگوست عرضه خواهد شد

چند روز قبل فبلتی با برند آنر با نمایشگری ۶٫۶ اینچی در فضای مجازی خبرساز شد. با‌ آن‌که انتظار می‌رفت این فبلت در کنار گوشی Honor 8 معرفی شود؛ اما پرواضح است که چنین اتفاقی هرگز نیفتاد و پرچم‌دار هواوی آنر به‌تنهایی رونمایی شد. اکنون از چین خبر می‌رسد که فبلت Honor V8 Max در ماه اوت، دقیقا در یکم اوت از راه خواهد رسید.
همراه با تاریخ عرضه فبلت Honor V8 Max قیمت این دستگاه نیز به بیرون درز کرد. این فبلت در دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی اعلام خواهد شد. مدل پایه‌ای آن با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۹۹۹ یوان، حدود ۳۰۰ دلار عرضه شده و نسخه سطح بالاتر با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی ۲۲۹۹ یوان یعنی چیزی در حدود ۳۴۵ دلار آمریکا همراه خواهد شد. در مراسم رونمایی از این تبلت مطمئنا خبر‌های بیشتری از آن منتشر خواهد شد؛ اما درباره جزئیات آن هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.
 

فبلت Honor V8 Max

به‌لطف لیست منتشر از فبلت Honor V8 Max بسیاری از مشخصات این دستگاه معلوم گردید. این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ ۶٫۶ اینچی ۲K است. تراشه Kirin 950 با سرعت کلاک ۲٫۳ گیگاهرتز مغز پردازشی آن را تشکیل داده و همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد در دو نسخه از جهت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. در پنل پشتی فبلت آنر V8 Max یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جانمایی شده و برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلو دوربینی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. باتری این دستگاه نیز نسبتا بزرگ است. یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم خواهد کرد. سنسور اثر انگشت نیز یکی از ویژگی‌های این محصول هواوی خواهد بود و در پایان باید به سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو اشاره کرد که وظیفه مدیریت نرم‌افزاری این دستگاه را بر عهده گرفته است.
با کمی دقت در مشخصات این دستگاه، به‌خوبی می‌توان دریافت که فبلت Honor V8 Max به‌منظور رقابت با فبلت شیائومی می مکس که از فروش خوبی نیز در بازار چین برخوردار شده، تولید خواهد شد. فبلت جدید هواوی با طراحی فلزی، بسیار به مدل V8 شباهت پیدا کرده؛ اما تنها چیزی که در پرچم‌دار V8 بیشتر جلب توجه می‌کند، وجود دوربین دو‌گانه‌ایست که در پنل پشتی آن قرار گرفته است. این محصول جدید با ضخامت ۷٫۱۸ میلی‌متر، گوشی نسبتا باریکی به نظر خواهد رسید.
 
فبلت Honor V8 Max

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا