اخبار

فبلت LG Stylus 2 با ۳۰۶ دلار در هند عرضه شد

فبلت LG Stylus 2 در هند با قیمت ۳۰۶ دلار عرضه شد. مدت زمان زیادی از رونمایی گوشی ال‌جی جی ۵ (LG G5) نمی‌گذرد. این گوشی جدیدترین پرچم‌دار کمپانی ال‌جی بوده که در فوریه‌ی گذشته و در طول برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا معرفی شد.
ساخت و معرفی این گوشی بیشتر برای کمپانی ال‌جی جنبه‌ی نمایشی و قدرت‌نمایی داشت؛ اما در بارسلونا این گوشی تنها دستگاه معرفی شده تحت برند LG نبود. این کمپانی کره‌ای در طول برگزاری کنفرانس جهانی موبایل از دستگاه دیگری نیز پرده برداشت، یک فبلت میان رده به ‌نام ال‌جی استایلوس ۲ (LG Stylus 2)، دستگاهی که در ماه مارس گذشته در کره‌ی جنوبی عرضه شد و امروز در هند منتشر شد.
فبلت LG Stylus 2 مستقیما به‌عنوان جانشین بعدی ال‌جی جی ۴ استایلوس (LG G4 Stylus) که سال گذشته در هند عرضه شد، در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه در وب‌سایت رسمی کمپانی ال‌جی در هند، لیست شده و درست به‌مانند همان گوشی است که در فوریه گذشته در اسپانیا معرفی شده بود.
اجازه دهید مشخصات فبلت LG Stylus 2 را با صفحه نمایش آن آغاز کنیم. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن تصویری ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. ۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 داشته و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. قدرت پردازشی این فبلت از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با سرعت پردازش ۱٫۲ گیگاهرتز تامین شده و دو درگاه سیم‌کارت برای آن در نظر گرفته شده است.
یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی فبلت LG Stylus 2 را تامین کرده که قابل تعویض نیز هست. در پشت گوشی ال‌جی استایلوس ۲ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلوی آن برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی ۴G LTE و همچنین وجود سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو از دیگر ویژگی‌های این فبلت است. بر روی این سیستم‌عامل قادر خواهید بود که رابط کاربری سفارشی ال‌جی را ببینید.
فبلت LG Stylus 2 با اندازه‌های ۷٫۴ در ۷۹٫۶ در ۱۵۵ میلی‌متر، ۱۴۵ گرم وزن داشته و به یک قلم استایلوس با پوشش نانو مجهز شده است.
مطمئنا فبلت ال‌جی استایلوس ۲ دستگاه خوبی است و اگر شما در بازار گوشی‌های میان رده به دنبال دستگاهی می‌گردید، این فبلت می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. LG Stylus 2 در رنگ‌های قهوه‌ای و رنگ‌بندی مختلف تیتانیومی در هند و با قیمت ۲۰,۵۰۰ روپیه یعنی چیزی در حدود ۳۰۶ دلار در دسترس است. البته لازم به ذکر است که این دستگاه هنوز برای خرید در هند در دسترس نیست؛ اما لیست شدن نام این فبلت در وب‌سایت رسمی کمپانی ال‌جی نشان است که به‌زودی این دستگاه رنگ بازار هند را به‌ خود خواهد دید.
 

فبلت LG Stylus 2

فبلت LG Stylus 2

فبلت LG Stylus 2

منبعandroidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا