اخبار

فروش اپل واچ ادیشن در لوکس ترین فروشگاه پاریس متوقف می شود

گالری لافایت نام یک فروشگاه معروف و پرآوازه فرانسوی است که در بلوار اوسمان منطقه ۹ پاریس قرار دارد و در سال ۲۰۱۵ میلادی بخشی از فضای آن به مدل های مختلفی از اپل واچ و به طور مشخص نسخه طلای آن اختصاص یافت. حالا اما گزارش شده که اپل در نظر دارد حداکثر تا ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی به فروش محصولات خود در این فروشگاه لوکس خاتمه دهد.
اگر خاطرتان باشد در سال ۲۰۱۵ میلادی که پوشیدنی مورد بحث از سوی کوپرتینویی ها معرفی گردید، شماری از فروشگاه های لوکس و مطرح جهانی آن را در کنار دیگر زیورآلات ارزشمند خود به مشتریان عرضه کردند و گالری لافایت در پاریس نیز یکی از آنها بود.
حالا براساس گزارشی که در همین رابطه منتشر گردیده، علاوه بر اینکه فروش اپل واچ لوکس در این فروشگاه متوقف می گردد بلکه ظرف ماه های آتی شاهد کاهش شمار فروشندگان این کمپانی نیز خواهیم بود که به خاطر بسته شدن واحد فروش پوشیدنی مورد بحث است.
قرار است باقی افرادی که به این خاطر بی کار نمی شوند، در دیگر فروشگاه های اپل در پاریس مشغول به کار شوند. ناگفته نماند که هنوز خبری از بسته شدن دیگر واحدهای عرضه کننده محصولات لوکس اپل در سایر نقاط دنیا به میان نیامده است.
حالا که کمپانی کالیفرنیایی بر آن شده با ارائه نسخه جدید از پوشیدنی هوشمندش تمرکز بیشتری را روی مقوله سلامت و تناسب اندام داشته باشد عاقلانه ترین کار برای آن خذف فروشگاه هایی است که تا پیش از این نسخه طلایی رنگ از ساعت هوشمند آن را عرضه می کردند.

apple-watch-galerie-lafayette-770x577

16565_video-l-apple-watch-prend-ses-quartiers-aux-galeries-lafayette-de-paris

469152022

apple-tim-cook-4_3214368b

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا