اخبار

فروش گوشی تایزنی زد وان سامسونگ از مرز یک میلیون دستگاه گذشت


 
 
 
شرکت سامسونگ تاکنون توانسته است بیش از یک میلیون دستگاه از گوشی تایزنی زد وان خود را به فروش برساند. این میزان فروش که در کمتر از ۶ ماه از عرضه این گوشی‌هوشمند اتفاق افتاده است را می‌توان یک نقطه عطف در فروش سامسونگ دانست.
 
 
Asim Warsiمعاون بازاریابی بخش موبایل سامسونگ در کشور هند در همین رابطه گفت: این میزان فروش بیشتر از حد انتظارات ما بوده و از برخی نمونه‌های همسان و مشابه خود عملکرد بهتری را در کارنامه سامسونگ داشته است.
 
 
غول کره‌ای دنیای گوشی‌های هوشمند قصد دارد به همبن مناسبت تا ماه آینده یک نسخه طلایی رنگ از این گوشی را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار به بازار عرضه کند که در نوع خود مقرون به صرفه‌تر از سایر گوشی‌های مشابه با این سیستم‌عامل به شمار می‌رود.
 
 
Warsi همچنین عنوان کرد که در حال حاضر تعداد اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه تایزن، نسبت به دی ماه سال گذشته ۲ برابر شده است. وی افزود که این شرکت قصد دارد تا تعداد اپلیکیشن‌های موجود در این فروشگاه را پس از کنفرانس توسعه تایزن که در روزهای ۸ و ۹ مردادماه در هند برگزار می‌شود را بیشتر کند.
 
 
این در حالی است که چند هفته پیش در گزارشات آمده بود که سامسونگ از زمان عرضه گوشی زد وان در هند تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه از این گوشی را به فروش رسانده است. شایان ذکر است که این گوشی علاوه بر بازارهای کشور هند، در بنگلادش هم برای فروش در دسترس قرار گرفته است.
 
 
فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا