اخبار

فروش ۳۵ ملیونی گوشی های نوکیا در سال ۲۰۱۶

فروش ۳۵ ملیونی گوشی های نوکیا در سال ۲۰۱۶

اگر شما فکر می کنید که نسل تلفن های نوکیا در حال انقراض است کاملا اشتباه می کنید چرا که در سال ۲۰۱۶ فروش آن ها سهم بزرگی از کل فروش دستگاه های موبایل را داشته است و در زمان مقایسه در میان برند های مختلف موبایل رتبه دوم را بدست آورده است و این نشان می دهد هنوز هم افرادی هستند که از این دستگاه ها و این برند قدیمی موبایل استقبال می کنند و در سال گذشته این برند فروش ۳۵ ملیونی داشته است در حالی که کل فروش دستگاه های تلفن همراه ۳۹۶ ملیون بوده است.
35 ملیونی گوشی های نوکیا
در ماه دسامبر گذشته HMD حق تولید گوشی های نوکیا را  به دست آورد و در حال حاضر
مایکروسافت و HMD موفق به  راه اندازی چند مدل جدید مانند نوکیا ۱۵۰ شده اند. با وجود این فروش ۳۵ میلیون گوشی های نوکیا  در سال ۲۰۱۶ در مقایسه با ۹۰ میلیون فروش در سال ۲۰۱۵ کاهش چشمگیری به همراه داشته است. اما از آن جایی که فروش جهانی موبایل نیز طی این سال ها کاهش داشته نوکیا موقعیت فروش خود نسبت به فروش جهانی را تا حدودی حفظ کرده.
35 ملیونی گوشی های نوکیا
۳۵ میلیون فروش نوکیا  ۸٫۹ درصد از همه گوشی های
فروخته شده در سراسر جهان می باشد،گوشی های سامسونگ با بیش از ۵۲ میلیون  و ۱۳٫۲ درصد از سهم بازار رتبه نخست و پرفروش ترین دستگاه ها بوده است، در حالی که TCL-آلکاتل با ۲۸ میلیون واحد و سهم ۷ درصد در رتبه سوم است.به نظر می رسد تنوع در شکل ها و ویژگی دستگاه ها و بخصوص قیمت های گوشی های سامسونگ، تولید انبوه ، نوآوری، کیفیت و کارایی و تبلیغات موثر رمز موفقیت برند سامسونگ در این عرصه است.
HMD در حال حاضر در حال راه اندازی مجدد گوشی افسانه ای نوکیا ۳۳۱۰بوده و  در صورتی که این راه اندازی با موفقیت همراه باشد رقابت میان سامسونگ و نوکیا در سال ۲۰۱۷ در این مقایسه فروش تنگاتنگ تر خواهد شد.
نوکیا ۳۳۱۰  فردا در MWC 2017 در بارسلونا معرفی خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا