اخبار

فیت بیت از هدفون های فلایر خود رونمایی کرد

فیت بیت پس از عرضه محصولات پوشیدنی خود امروز نیز از هدفون های استثنایی به نام فلایر ، Flyer رونمایی کرده است. همانطور که در عکس نیز می بینید طراحی و ارگونومیک این هدفون ها فوق العاده هستند.
فلایر یک محصول ارگونومیک و ضد آب است که می تواند حتی در زیر باران نیز استفاده شود. فیت‌بیت مدعی شده است که با هر بار شارژ هدفون مورد بحث می‌توان تا حدود شش ساعت از آن استفاده کرد. افزون بر این، به دلیل پشتیبانی فلایر از شارژ سریع، می‌توانید فقط با ۱۵ دقیقه شارژ تا یک ساعت با این محصول کار کنید. اگرچه این هدفون اواخر سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار خواهد شد؛ اما فیت‌بیت به‌جای بهره گرفتن از استاندارد جدید یواس‌بی نوع سی، از درگاه میکرو یواس‌بی در این هدفون استفاده کرده است.
از طرفی فیت بیت اعلام کرده که محصول جدیدش کاملا با ساعت هوشمند فیت آیونیک سازگار است و می تواند با هم به سرعت مچ شوند و در اختیار ورزشکاران قرار گیرند.
طی یک گزارش اعلام شده است که فلایر هدفونی استثنایی است که هر چیزی را که حتی از یک هدفون غیر معمولی انتظار داریم نیز برای ما به ارمغان می آورد.اما در عین حال ویژگی خیلی متمایزی هم در آن دیده نمی‌شود. فیت‌بیت در جعبه‌ی فلایر، چند قطعه‌ی نگه‌دارنده‌ی لاستیکی اضافه قرار داده است تا اطمینان حاصل شود که این‌ هدفون به‌خوبی روی گوشی کاربر قرار بگیرد. بنا به اعلام نویسنده‌ی وب‌سایت ورج، هدفون مورد بحث به‌طور فوق‌العاده‌‌ای داخل گوش وی جای گرفته‌ است. این مورد از جمله مشکلاتی است که برخی کاربران هنگام کار با بسیاری از هدفون‌های بی‌سیم با آن مواجه هستند.
هدفون بی‌سیم فیت‌بیت فلایر ماه اکتبر در ترکیبی از رنگ‌های طلایی، خاکستری یا مشکی و آبی با قیمت ۱۲۹.۹۵ دلار به فروش خواهد رسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا