اخبار

فیسبوک، کارمندان آیفون دارش را مجبور به استفاده از گوشی های اندرویدی می کند !

 

 
کریس فاکس، مدیر ارشد محصول شبکه اجتماعی فیس‌بوک در کنفرانسی خبری اعلام کرده که برخی از کارمندان فیس بوک مجبور هستند آیفون های خود را با گوشی های اندرویدی تعویض کنند !
به گفته کریس فاکس، این تصمیم به این علت گرفته شده تا به موضوع همدلی و همراهی بین کاربرانی که از فیس‌بوک به‌عنوان ابزاری برای خودنمایی یا به هر صورت به میزان کمی استفاده می‌کنند و کاربرانی که از این سایت به معنای واقعی شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، اهمیت بیشتری داده شده و در این زمینه تلاشی صورت گرفته باشد.
در حالی که گوشی‌های آیفون اپل همچنان به ایجاد رغبت و علاقه کاربران در سراسر جهان به‌منظور خرید این دستگاه‌ها ادامه می‌دهند، واقعیت این است که بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک که حالا بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان بوده و کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد، توان خرید و پرداخت قیمت بالای گوشی‌های آیفون اپل را ندارند. بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط موسسه تحقیقات بازار IDC، بیش از ۸۲ درصد گوشی‌های کاربران در سراسر دنیا، از سیستم‌عامل محبوب اندروید بهره می‌برند. علاوه بر این اندروید محبوب‌ترین سیستم‌عامل در بازارهای نوظهور دنیاست که این بازارهای دقیقاً جایی است که فیس‌بوک در آن به دنبال کاربران جدید می‌گردد تا پایگاه کاربران ۱.۵ میلیاردی خود را تکمیل کند.
در حال حاضر اپلیکیشن iOS فیس‌بوک، اولین اپلیکیشنی است که همیشه ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید این شبکه اجتماعی را دریافت می‌کند، اما با این تفاسیر احتمالاً در آینده شاهد این باشیم که مهندسان نرم‌افزار و برنامه‌نویسان فیس‌بوک مجبور به برخوردی بهتر و صمیمی‌تر با گوشی‌های هوشمند اندرویدی باشند.
این دومین باری است که در طول یک هفته، می‌شنویم که فیس‌بوک تلاش می‌کند تا کارمندان خود را موظف به کار روی پتانسیل آینده کاربران جدید در بازارهای نوظهور می‌کند. هفته گذشته فیس‌بوک یک روز هفته را به نام سه‌شنبه‌های ۲G نام‌گذاری کرد تا بدین ترتیب سه‌شنبه هر هفته برای درک بیشتر سرعت اینترنت کاربرانی که اینترنت ۲G استفاده می‌کنند، اپلیکیشن فیس‌بوک با این سرعت به مدت یک ساعت از روزهای سه‌شنبه لود شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا