اخبار

فیسبوک از بخش جدید Marketplace برای خرید و فروش کالا رونمایی کرد

به دنبال معرفی اپ Messenger Lite، فیسبوک ساعاتی پیش قابلیت جدید دیگری تحت عنوان Marketplace را برای شبکه اجتماعی خود معرفی کرد. مارکت پلیس بخش جدیدی در اپلیکیشن فیسبوک است تا کاربران بتوانند در آن به خرید و فروش کالا با مخاطبین خود در این شبکه اجتماعی بپردازند.
این بخش جدید برای کاربران نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن فیسبوک ساخته شده، و در حال حاضر مردم چهار کشور دنیا به آن دسترسی دارند: آمریکا، استرالیا، نیوزیلند و انگلستان.
 

Facebook 1-w600

برای بازدید از مارکت پلیس یا همان بازار، کافیست روی آیکن خرید در انتهای صفحه اپلیکیشن اشاره کرده تا فهرست کالاهای موجود برای فروش برایتان نمایان گردد. به محض باز کردن این قسمت متوجه خواهید شد که بخش اعظم کالاهای قرار گرفته در آن برای مردمی هستند که در دور و اطراف محل زندگی شما سکونت می کنند.
یکی از قابلیت های خوب بازار فیسبوک فیلترینگ موضوعی کالا ها است. بنابراین می توانید آن ها را در دسته های مختلفی مثل لوازم خانگی، لوازم برقی، لباس و … جستجو کنید. همچنین امکان جستجوی کالا در نواحی دورتر از محل زندگیتان را هم دارید.
 

Facebook-Marketplace (3)-w600

هر آیتم ثبت شده در بازار فیسبوک علاوه بر مشخصات کالا جزئیاتی در مورد فروشنده آن را نیز شامل می شود. اگر هنوز برای خرید یک کالا تصمیم قطعی نگرفته اید، می توانید آن را ذخیره کرده تا دفعه بعدی راحت تر آن را پیدا کنید. به محض یافتن کالای مناسب، می توانید پیامی به فروشنده فرستاده و منتظر پاسخ وی بنشینید.
البته توجه داشته باشید که فیسبوک هیچ گونه مسئولیتی در قبال تراکنش های مالی یا تحویل کالاهای به فروش رفته در مارکت پلیس ندارد. به گفته کمپانی این بخش تا چند روز دیگر در چهار کشوری که بالاتر ذکر کردیم آغاز به کار می کند و ضمنا کاربران فیسبوک در دسکتاپ و ساکنین کشورهای دیگر هم تا ماه های آینده به آن دسترسی خواهند یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا